eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocyklelekki teren i szosaRe: lekki teren i szosa
  • Data: 2010-06-28 17:05:17
    Temat: Re: lekki teren i szosa
    Od: "Karambol" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]



    > eee, to ja mam inny wzorzec 'stromo' ;)

    Dobra, w takim razie bylo tam zupełnie płasko:)

    > Nie to zebym sie czepial, ale jakby lc4 wylecial w powietrze to co
    > moznaby zrobic ? Spadachron otworzyc ? :>

    Spadł by na koła i pojechał dalej a nie jak XT, spadł na koła a reszta jak
    na tym filmie z Dominatorem.
    Z reszta 4 LC4 wjechały tam bez kraksy.

    > Masz dosc daleko, ale frajda jest nieziemska wiec warto pojechac.

    2 lata temu sie wybierałem ale nie wypaliło z przyczyn różnych.

    >>Jesli kazdy kg ma znaczenie to nie rozumiem dlaczego 140kg lc4 = 170 XT ?
    >
    > Dlatego ze te kilogramy nie musza byc najwazniejsze.

    Jakis błąd logiczny. Piszesz, ze w gorach kazdy kilogram sie liczy, ja mowie
    ze gdzie tu sens w takim razie jesli lc4 jest o 30kg lżejszy. A ty na to
    "Dlatego ze te kilogramy nie musza byc najwazniejsze." - nie rozumiem
    zaprzeczyles sam sobie.

    >Tak samo jak moc.

    Drugi bład logiczny - "Przy zalozeniu LEKKI teren i SZOSA z czego dojazdowki
    maja byc
    wiekszoscia....swiadczy ze poszukuje czegos bardziej szosowego"
    Według mnie to właśnie w takim przypadku moc liczy sie na maxa.

    Czyli LC4 Adventure poszukuje.

    >>Ja wiem o co Ci chodzi:) - o cos w rodzaju - po co mi 42" tv jak na 14'u
    >>tez
    >>wszystko widac;)? czy tak?
    >
    > Dupa tam. Od dawna sie slinie na drz bo ukryje on czesc moich bledow i
    > pomoze sie wygrzebac z opresji tam gdzie bez techniki na detku
    > poleglem.

    No wiec własnie Lc4 daje wlasnie to "ukrywanie błedów i pomaga wygrzebac sie
    opresji"

    >Doskonale rozumiem sens kupowania motocykli terenowych w
    > teren. Ale jesli ktos chce jezdzic drogami z niewielka iloscia blota
    > to da rade i na afryce i na xt i na xx.

    No jasne ze sie da. Ja jestem zdania, ze jak juz kupowac cos dla siebie to
    najlepiej najleprze na co mnie aktualnie stac - a nie w mysl zasady, a może
    byc, jakos sie tam da rade.
    Ale w razie W dobry sprzęt uratuje Ci dupe a ten gorszy zniszczy ciebie i
    siebie samego. Ja tam wole mieć bezpieczniejszy, mocniejszy i wygodniejszy.
    Jeszcze przed tym jak sie ozeniłem wyrabiałem rocznie 10-12 tys km w sezonie
    praktycznie calyczas w terenie, jezdzilem duzo i w roznych warunkach. Ale
    dla mnie enduro to nie tylko bloto, boloto to moze 5%, reszta to piachy,
    lesne, polne drogi. Ja mieszkam w miejscu gdzie styl jazdy podobny jest do
    tego, ktory prezentue np Orlen Team, jak lece 140km/h przez las to nie moge
    miec czegos co nie dosc ze nawet tyle w piachu nie pojedzie to jeszcze przy
    2x mniejszej predkosci moze mi polamac kosci (nawet mi sie rymnelo;)). Jazda
    po piachu wcale nie jest taka latwa i nie męcząca jak błoto, jest przede
    wszystkim 10x szybsza, trzeba miec kondyche i refleks jak wazka..Ale to, ze
    95% jezdze po piachach nie znaczy ze po blocie nie umiem i nie jezdzilem -
    to tak jak bym powiedzial ze pływac to ja umiem ale tylko w płetwach;)



    --
    Karambol
    KTM LC4 620 EGS-E
    http://www.youtube.com/user/MarcinKabat
    http://www.youtube.com/user/luckykabatpl


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: