  • Data: 2010-06-28 21:05:10
    Temat: Re: lekki teren i szosa
    Od: Don Pedro <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    blur pisze:
    > Użytkownik "Don Pedro" <n...@o...pl> napisał w wiadomości grup

    > Czy na takim siodełku 400km nie boli ?

    A to już od d...y zależy ;) Jednego będzie boleć nawet 200 km na
    goldwingu, inny haruśnią zrobi 1000 km dziennie i będzie zadowolony.

    > a hardcore to jak jade z plecaczkiem na XT350
    > 150km dziennie :) dupy odpadają ale jaki fun :)

    Wiesz, ja przykładowo sprzedałem XL500R po tym, jak mi przyszło w jeden
    dzień zrobić nią 950 km po Polsce. Ale do 300-400 km dziennie dawała
    radę. DR-BIGiem też kiedyś po torze krosowym polatałem, nawet się da.

    > Też rozglądam się za czymś uniwersalnym ale
    > będzie ciężko, duża masa jest fajna na trasę a w terenie dupa
    > znowu lekki motocykl na autostradzie to lata jak szmata,

    Albo rybki albo akwarium, sorry. Nie ma złotego środka, zawsze będą
    jakieś minusy kompromisu. Możesz mieć moto bardziej szosowe albo
    bardziej offroadowe, ale to zawsze będzie kompromis. Sam musisz
    zdecydować, na czym bardziej Ci zależy.

    pozdr
    DP
    TL-S