    From: "Karambol" <k...@g...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: lekki teren i szosa
    Date: Mon, 28 Jun 2010 12:53:45 +0200

    > A ja nie radze. Po prostu podsumowalem ta 'recenzje'.

    Bo ten temat pojawia sie tu regularnie jak kometa i za każdym razem te same
    teksty leca wiec juz zszedłem do poziomu 'recenzji' bo mi sie nie chce
    bardziej...

    > Ciemnosc widze.
    > Znaczy zdarty pieniek. On na nim ladowal czy jak ?

    To był na szczycie tego podjazdu:
    http://karambolktm.wrzuta.pl/film/6xYBdHWcdOz/karamb
    olcut

    Kamera spłaszcza obraz ale tam jest dosc stromo i piaszczyscie, na samej
    gorze XT wylecial w pow. i juz nic nie dalo sie zrobic, motocykl uderzyłw
    drzewo a wczersniej w kolege, ktory tam juz na poboczu stał, zniszczył mu
    motocykl i pokiereszowal dupe...zle to wygladalo.

    > Teraz nie wiem jak jest w okolicach Bieszczad. 3 tyg temu na zuzytych
    > kostkach nie bylem w stanie pokonac wielu podjazdow.
    > http://picasaweb.google.com/n3wrom/2010060520100607#
    5480162947532358642

    Fajnie:D Polatał bym!

    > Tak czy siak, jazda po tym co jest w gorach ma sie nijak do piochu i
    > plaskich terenow. Dla Ciebie problemem jest problemem slabosc
    > zawieszenia przy 70km/h. A dla kolegow z gor kazdy kilogram masy czy
    > braki techniczne. Wrzuc kiedys na lawete motur i sie bujnij polatac po
    > gorkach. Jak bedzie sprzyjajaca pogoda czyli sporo deszczu to dziennie
    > zrobisz kilkadziesiat km w terenie i bedziesz walczyc o kazdy metr.
    > A wtedy nie bedzie mialo znaczenia czy masz lc4 czy xt.

    Jesli kazdy kg ma znaczenie to nie rozumiem dlaczego 140kg lc4 = 170 XT ?

    > Moze i by byl. Znam takiego jednego co kupil xt i nie przypominam
    > sobie zeby gdzies nie dal rady.

    Ja wiem o co Ci chodzi:) - o cos w rodzaju - po co mi 42" tv jak na 14'u tez
    wszystko widac;)? czy tak?

    --
    Karambol
    KTM LC4 620 EGS-E