    From: n...@s...com
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: lekki teren i szosa
    Date: Mon, 28 Jun 2010 12:29:29 +0200

    On Mon, 28 Jun 2010 11:39:08 +0200, "Karambol" <k...@g...pl>
    wrote:

    >Zgadzam sie. I wlasnie nie rozumiem dlaczego moja krytyka w sytuacji
    >polecenia przez kogos zlego sprzetu jest zla?

    To nie byla krytyka sprzetu to bylo stwierdzenie 'gowno'.
    I po prawdzo bylo. gowno worte.

    >Wlasnie interesuje dlatego dobrze mu radze.

    A ja nie radze. Po prostu podsumowalem ta 'recenzje'.

    >No nie wiem, ja mam jeszcze w pamieci jak podczas jednego z wypadu koledze
    >skonczylo sie zawieszenie w XT i co sie stalo pozniej. W miejscu gdzie
    >wogole bym nie pomyślał, ze mozna sie tak połamac.
    >To byla wina sprzetu i dlatego XT to dla mnie porazka. Zobacz:
    >http://karambolktm.wrzuta.pl/obraz/22Av2yR7TCH/xt_6
    00_05

    Ciemnosc widze.
    Znaczy zdarty pieniek. On na nim ladowal czy jak ?

    >U mnie same piachy i kurz jak mąka - gdzie macie błoto w taka pogode?;>

    Teraz nie wiem jak jest w okolicach Bieszczad. 3 tyg temu na zuzytych
    kostkach nie bylem w stanie pokonac wielu podjazdow.
    http://picasaweb.google.com/n3wrom/2010060520100607#
    5480162947532358642
    Na stokach w koleinach stala woda. Na drodze lesnej gruntowej dwa razy
    musielismy detka doslownie wynosic z blota (raz sie wkleilem po oske
    przednim kolem. A blotko tak pieknie zasysalo ze przez chwile myslalem
    ze bede wracac bez butow ;>).
    Tak czy siak, jazda po tym co jest w gorach ma sie nijak do piochu i
    plaskich terenow. Dla Ciebie problemem jest problemem slabosc
    zawieszenia przy 70km/h. A dla kolegow z gor kazdy kilogram masy czy
    braki techniczne. Wrzuc kiedys na lawete motur i sie bujnij polatac po
    gorkach. Jak bedzie sprzyjajaca pogoda czyli sporo deszczu to dziennie
    zrobisz kilkadziesiat km w terenie i bedziesz walczyc o kazdy metr.
    A wtedy nie bedzie mialo znaczenia czy masz lc4 czy xt.

    >650, dominator) a Kat. LC4 w wersji adventure to jest to z czego kolega
    >pytajacy byl by najbardziej zadowolony.

    Moze i by byl. Znam takiego jednego co kupil xt i nie przypominam
    sobie zeby gdzies nie dal rady.

    pozdr
    newrom
    --