  • 1. Data: 2011-05-07 19:22:42
    Temat: lato
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    No, snieg stopnial, atmosfera sie przeczyscila i nadeszlo dzis
    niekwestionowane lato - termometr w samochodzie wyszedl poza skale,
    kierownica parzyla, a klima cos podejrzanie slabo dziala :-)

    J.

  • 2. Data: 2011-05-07 19:27:06
    Temat: Re: lato
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2011-05-07 19:22, J.F. pisze:

    > No, snieg stopnial, atmosfera sie przeczyscila i nadeszlo dzis
    > niekwestionowane lato - termometr w samochodzie wyszedl poza skale,
    > kierownica parzyla, a klima cos podejrzanie slabo dziala :-)

    W wawie leje, zimno i alkohol się kończy ;/

    RZÓK na miarę naszych możliwości: http://rzok.wroclaw.pl/
    Wspomóż RZÓKA ! Podaruj futerko, narożnik, wersalkę lub ...

  • 3. Data: 2011-05-07 19:29:34
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Sat, 07 May 2011 19:27:06 +0200, "Rafał \"SP\" Gil"

    > i alkohol się kończy ;/

    Co to za silnik, bo mam jeszcze 80L wina półsłodkiego. ;)

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 4. Data: 2011-05-07 19:35:27
    Od: Czarek Daniluk <c...@n...com>

> [...]
    > niekwestionowane lato - termometr w samochodzie wyszedl poza skale,
    > kierownica parzyla, a klima cos podejrzanie slabo dziala :-)

    Eeeee w W-wie nic takiego nie odczułem.
    Nadmuch ustawiony na 20 stopni w trybie eco, nawet wiatrak nie dmuchał
    za ostro :)

    Pozdrawiam !

  • 5. Data: 2011-05-07 19:45:56
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2011-05-07 19:29, Myjk pisze:

    > Co to za silnik, bo mam jeszcze 80L wina półsłodkiego. ;)

    Niestety, 81rWhiskEy. Ale dziękuję za propozycję pomocy, możesz
    liczyć na odwdzięczenie się na trasie :)

  • 6. Data: 2011-05-07 19:51:07
    Od: PeJot <P...@o...pl>

    W dniu 2011-05-07 19:22, J.F. pisze:

    > No, snieg stopnial, atmosfera sie przeczyscila i nadeszlo dzis
    > niekwestionowane lato - termometr w samochodzie wyszedl poza skale,

    A weź przestań - w Rzeszowie ledwie 9 stopni i leje cały dzień.

    --
    P. Jankisz
    tylu idiotów" Stanisław Lem

  • 7. Data: 2011-05-07 19:52:14
    Od: PeJot <P...@o...pl>

> [...]
    > niekwestionowane lato - termometr w samochodzie wyszedl poza skale,
    > kierownica parzyla, a klima cos podejrzanie slabo dziala :-)

    Normalnie prowokacja - w Rzeszowie lało cały dzień, a temperatura
    poniżej 10 stopni.

    --
    P. Jankisz
    tylu idiotów" Stanisław Lem

  • 8. Data: 2011-05-07 20:51:46
    Od: "Papkin" <s...@s...net>

    J.F. wrote:
    > No, snieg stopnial, atmosfera sie przeczyscila i nadeszlo dzis
    > niekwestionowane lato - termometr w samochodzie wyszedl poza skale,
    > kierownica parzyla, a klima cos podejrzanie slabo dziala :-)

    Wroclaw zawsze najcieplejszy ha! Polecam na rowerze troche posmigac i do sklepu
    po male zakupy i bez celu - po okolicy. Zaraz sie czlowiek lepiej czuje. Klima
    w standardzie, prysznic w domu i troche antyperspiranta ale to zadne koszty w
    porownaniu do cen beny i oleju ;)

  • 9. Data: 2011-05-07 20:58:17
    Od: Czarek Daniluk <c...@n...com>

    W dniu 2011-05-07 20:51, Papkin pisze:

> [...]
    > czuje. Klima w standardzie, prysznic w domu i troche antyperspiranta ale
    > to zadne koszty w porownaniu do cen beny i oleju ;)

    Pod pachy zamiast syfiastych antyperspirantów proponuję maszynkę do
    golenia ;) problem smrodu idzie papa ;) a jak jeszcze nie pójdzie to z
    apteki antidral raz na parę dni - temu już nic się nie oprze :)

    Pozdrawiam !

  • 10. Data: 2011-05-07 21:28:04
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2011-05-07 19:22, J.F. wrote:
    > a klima cos podejrzanie slabo dziala :-)

    Na zewnątrz 22C, w środku nawiew -1C. To chyba nie jest słabo :) Może
    jedź na diagnostykę :P