  • 1. Data: 2011-05-07 12:10:36
    Temat: co jest do kurwy nędzy
    Od: "kogutek" <s...@g...pl>

    Oglądam Pirata w TVN Turbo. Nieprawidłowe wyprzedzanie, nie zatrzymanie się do
    kontroli, ucieczka pod prąd, przekroczenie prędkości chgw o ile, ucieczka na
    piechotę, na koniec brak prawa jazdy. Pytają sprawcę na komendzie ile ma
    dzieci. Trójkę, Ile zarabia-1300. Dostaje 1000 mandatu i wychodzi. Jak to syn
    ksiedza albo komendanta to nie musieli puszczać w TV żeby wkurwiać takich co
    za brak gaśnicy zapłacili stówkę.

  • 2. Data: 2011-05-07 12:12:48
    Temat: Re: co jest do kurwy nędzy
    Od: Ireneusz Brycki <i...@g...pl>

    W dniu 2011-05-07 12:10, kogutek pisze:
> [...]
    > ksiedza albo komendanta to nie musieli puszczać w TV żeby wkurwiać takich co

    faktycznie przegięcie. Po 3000 nauczyłby się trochę pokory.

    --
    Pozdrawiam, Ireneusz Brycki

  • 3. Data: 2011-05-07 12:21:37
    Od: btn <w...@b...pl>

> [...]
    > ksiedza albo komendanta to nie musieli puszczać w TV żeby wkurwiać takich co

    Też oglądałem ten odcinek i zachodziłem w głowę dlaczego koleś, który
    uciekał tym gliniarzom łamiąc przepisy, pędził na złamanie karku
    najpierw swoim pugiem, potem na piechotę i dostał tylko tysiaka (że niby
    za dzieci). Conajmniej pałką przez łeb na opamiętanie się (za te lamenty
    po schwytaniu) a później jakiś paragraf za ucieczkę i stwarzanie
    niebezpieczeństwa na drodze.

  • 4. Data: 2011-05-07 12:25:14
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Użytkownik "kogutek" <s...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > syn
    > ksiedza albo komendanta to nie musieli puszczać w TV żeby wkurwiać takich

    tam wiecej takich kwiatków można zobaczyc.
    czasem sie zastanawiam po co mi w ogole uprawnienia, OC, dokumenty, swiatła
    i w ogole cokolwiek...

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    www.cita.pl

  • 5. Data: 2011-05-07 12:45:00
    Od: "kogutek" <s...@g...SKASUJ-TO.pl>

    btn <w...@b...pl> napisał(a):

> [...]
    > za dzieci). Conajmniej pałką przez łeb na opamiętanie się (za te lamenty
    > po schwytaniu) a później jakiś paragraf za ucieczkę i stwarzanie
    To przede wszystkim nie była sprawa dla policji. Zatrzymali, na dołek i sprawa
    do sadu. A tak przyjął mandat i sprawa zakończona.

  • 6. Data: 2011-05-07 12:52:41
    Od: krzyss <k...@S...com>

> [...]
    > ksiedza albo komendanta to nie musieli puszczać w TV żeby wkurwiać takich co

    Znajomy mial chyba cos podobnego, tylko ze on mial prawko i sprawa sie
    skonczyla w sadzie 3500.- i zakaz prowadzenia pojazdow na rok chyba...

    --
    ===-----== krzyss vel Qkill ==-----===
    ----===---- www.krzyss.com ----===----

  • 7. Data: 2011-05-07 13:03:07
    Od: "Ramzes" <j...@g...pl>

    > Znajomy mial chyba cos podobnego, tylko ze on mial prawko i sprawa sie
    > skonczyla w sadzie 3500.- i zakaz prowadzenia pojazdow na rok chyba...

    No to miał prawko i uciekał ?? Chyba ze był troche cykniety:)

  • 8. Data: 2011-05-07 13:30:47
    Od: "Robert_J" <d...@o...pl>

    > Conajmniej pałką przez łeb na opamiętanie się (za te
    > lamenty po schwytaniu) a później jakiś paragraf za
    > ucieczkę i stwarzanie niebezpieczeństwa na drodze.

    MZ powinien pójść do ancla siedzieć chociaż na miesiąc, dla
    przykładu. Kurde, jak wyjdziesz na ulicę z pistoletem, na
    który nie masz zezwolenia (nie musisz go użyć, wystarczy że
    będziesz miał) to Cię k... posadzą za to, a jeszcze jak
    będziesz miał niefart to i zastrzelą :-). A tu bolek śmiga
    autem bez uprawnień (czyli "literalnie" nie ma umiejętności
    ku temu) stwarzając realne i prawdopodobne zagrożenie dla
    innych ludzi i nic mu nie jest. Państwo prawa, ...rwa jego
    mać...

  • 9. Data: 2011-05-07 14:22:49
    Od: "colin" <c...@i...pl>

    > Oglądam Pirata w TVN Turbo.

    http://www.youtube.com/watch?v=tnHQaNQT9m8
    w kazdym normalnym kraju by go rozstrzelali, ma 21lat a zachowuje sie
    dziecko, tekst o mamo mnie zabil...

  • 10. Data: 2011-05-07 14:36:28
    Od: "cbnet" <c...@n...pl>

    Kozak, nieudacznik, ale przynajmniej dzieci umie robić!
    No i trzeba takich ~wspierać. ;)

    --
    CB