  • 21. Data: 2011-05-10 08:25:49
    Temat: Re: lato
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2011-05-09, Axel <a...@o...niespamuj.pl> wrote:

    > Chcesz sie _ze mna_ zakladac, ze _moj zapas_ wystarczy _mi_ do sierpnia?

    Z Tobą, Twój zapas. Ale *wszystkim*, którzy zajrzą sprawdzić ;-P

    --
    Pozdrawiam,
    Krzysiek Kiełczewski

    http://maverick.jogger.pl/2011/04/12/obsluga-klienta
    -by-era-czesc3/

  • 22. Data: 2011-05-10 08:26:08
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2011-05-09, Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl> wrote:

    > Wpadaj na weekend do Kęszycy - zapas duży, oblejemy kolejne moje zwycięstwo
    > - tym razem nad Nierządem Miasta Krakowa :D

    A co tym razem nawywijałeś?

  • 23. Data: 2011-05-10 10:48:27
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    > A co tym razem nawywijałeś?

    Poustawiał urzędasów jak kręgle i miotnął w nich Sierrą. ;)

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 24. Data: 2011-05-10 14:42:10
    Od: AL <a...@s...tam>

    W dniu 2011-05-07 19:22, J.F. pisze:

    > termometr w samochodzie wyszedl poza skale,

    naprawic termometr

    > kierownica parzyla,

    obszyc skora

    > a klima cos podejrzanie slabo dziala :-)

    serwis klimatyzacji przyjmie z otwartymi ramionami :)

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 25. Data: 2011-05-10 21:45:25
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Tue, 10 May 2011 08:26:08 +0200, Krzysiek Kielczewski napisał(a):

    > A co tym razem nawywijałeś?

    Ja? Nic... tylko zgodnie z przepisami mam zero punktów bez żadnego
    zdawania,a do tego nawet jak dostane kolejne punkty, to mogą mi skoczyć :D
    Przy okazji pozdrowienia dla byłego ministra Polaczka, który takie dziurawe
    przepisy wydał :D

    --
    ___________ (R)

  • 26. Data: 2011-05-10 21:45:43
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Tue, 10 May 2011 10:48:27 +0200, Marcin "Kenickie" Mydlak napisał(a):

    > Poustawiał urzędasów jak kręgle i miotnął w nich Sierrą. ;)

    Na nierządników szkoda sierry.

    --
    ___________ (R)

  • 27. Data: 2011-05-10 22:22:10
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 10 May 2011 14:42:10 +0200, AL wrote:
    >naprawic termometr

    przezyl i jest dobry :-)

    >obszyc skora

    A wtedy nie parzy?
    Zaraz .. co sie robi ze skora w temperaturze ~90 C

    >serwis klimatyzacji przyjmie z otwartymi ramionami :)

    Ale nie wiem czy to bedzie uczucie odwzajemnione :-)

    J.