  • 11. Data: 2011-05-07 22:17:18
    Temat: Re: lato
    Od: "Axel" <a...@o...niespamuj.pl>

    ""Rafał \"SP\" Gil"" <u...@m...pl> wrote in message
    news:iq3vda$lf4$1@node2.news.atman.pl...

    > W wawie leje, zimno i alkohol się kończy ;/

    Z pierwszym i drugim sie zgodze, ale moj barek wytrzymalby nawet do sierpnia
    :-P

    --
    Axel

  • 12. Data: 2011-05-07 22:27:42
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2011-05-07 22:17, Axel pisze:

    > ""Rafał \"SP\" Gil"" <u...@m...pl> wrote in message

    > Z pierwszym i drugim sie zgodze, ale moj barek wytrzymalby nawet do
    > sierpnia :-P

    Zdziwiłbyś się po nalocie. ;)

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 13. Data: 2011-05-08 00:14:22
    Od: "Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl>

    W dniu 2011-05-07 19:22, J.F. pisze:

> [...]
    > niekwestionowane lato - termometr w samochodzie wyszedl poza skale,
    > kierownica parzyla, a klima cos podejrzanie slabo dziala :-)

    Szczecin 21 stopnii za oknem, rower i wiatr we włosach :P Najlepsza
    klima ;-)

  • 14. Data: 2011-05-08 08:36:56
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 07 May 2011 21:28:04 +0200, Sebastian Biały wrote:

    >Na zewnątrz 22C, w środku nawiew -1C. To chyba nie jest słabo :) Może
    >jedź na diagnostykę :P

    No tak sie wlasnie wybieram .. od dwoch lat :-)

    J.

  • 15. Data: 2011-05-08 10:39:40
    Od: "Axel" <a...@o...niespamuj.pl>

    "Marcin "Kenickie" Mydlak" <e...@3...lp> wrote in message

    > Zdziwiłbyś się po nalocie. ;)

    No, myslalem o potrzebach wlasnych, ale duza impreze nawet spokojnie by
    wytrzymal :-P

    --
    Axel

  • 16. Data: 2011-05-08 17:23:14
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Sat, 07 May 2011 22:27:42 +0200, "Marcin \"Kenickie\" Mydlak"
    <e...@3...lp> wrote:

    >Zdziwiłbyś się po nalocie. ;)

    Zależy co on tam ma. Niektóre "alkohole" są niepijalne :P

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 17. Data: 2011-05-08 17:40:34
    Od: "Axel" <a...@o...niespamuj.pl>

    "jerzu" <t...@p...onet.pl> wrote in message

    > Zależy co on tam ma. Niektóre "alkohole" są niepijalne :P

    Malo pijalne juz dawno wypite :-P
    Z takich tylko mezcal zostal. Z robaczkiem :-)

    --
    Axel

  • 18. Data: 2011-05-08 22:11:07
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2011-05-07, Axel <a...@o...niespamuj.pl> wrote:

    > Z pierwszym i drugim sie zgodze, ale moj barek wytrzymalby nawet do sierpnia

    A chcesz się założyć?

    --
    Pozdrawiam,
    Krzysiek Kiełczewski

    http://maverick.jogger.pl/2011/04/12/obsluga-klienta
    -by-era-czesc3/

  • 19. Data: 2011-05-09 22:54:19
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sat, 07 May 2011 19:27:06 +0200, "Rafał \"SP\" Gil" napisał(a):

    > W wawie leje, zimno i alkohol się kończy ;/

    Wpadaj na weekend do Kęszycy - zapas duży, oblejemy kolejne moje zwycięstwo
    - tym razem nad Nierządem Miasta Krakowa :D

    A, przy okazji - można skasować sobie 37 punktów karnych za darmo :D

    --

  • 20. Data: 2011-05-09 23:29:10
    Od: "Axel" <a...@o...niespamuj.pl>

    "Krzysiek Kielczewski" <k...@g...com> wrote in message
    ho.pl...

    > A chcesz się założyć?

    Chcesz sie _ze mna_ zakladac, ze _moj zapas_ wystarczy _mi_ do sierpnia?

    Prosze bardzo...

    --
    Axel