  • Data: 2010-11-04 15:58:23
    Temat: Re: laptop do 3000 zł czy stacjonarny
    Od: WiesłaW <n...@u...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 04-11-2010 o 15:20 Andrzej napisał na pl.comp.pecet:

    > Witam,
    > mam dylemat odnośnie zakupu komputera, kwota do 3000 zł.
    > Interesuje mnie głównie to czy jeśli w tej kwocie kupie komputer
    > stacjonarny to czy będzie duża różnica w wydajności, stacjonarny
    > mógłby mieć wtedy grafikę Radeona 5750.

    Taki komputer stacjonarny, będzie lekko licząc dwa razy wydajniejszy.
    Patrząc tylko na grafikę: HD 5470 (oczywiście mobilna, a taka bardzo
    różni się od "desktopowych") w 3DMarku 06 osiąga ok 3500 pkt. Radeon
    5750 w tym samym 3DMark-u ok 14000 pkt. Jak widać jest to czterokrotna
    różnica.
    Poza tym, użytkownicy laptopów HP nie mają o nich dobrego zdania.
    Są głośne, gorące i mają kiepski serwis.
    http://www.nhl.pl/index.php?s=97fe0fd8284d0c6b605e56
    3a741a9fbb&showtopic=17643

    --
    WiesłaW