    From: Grzegorz Sułek <g...@s...sgh.waw.pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: laptop bez
    Date: 9 Jun 2009 19:29:33 GMT

    KILu <b...@w...pl> wrote:

    > To nie ma prawa dzialac ze standardowa karta graficzna. :) Co to w ogole
    > jest?

    > Ty szukasz czegos takiego (wysylka do PL za darmo):
    > www.dealextreme.com/details.dx/sku.15524
    > Masz tam sporo podobnych wynalazkow, mozliwe, ze jakis bedzie nieco
    > tanszy.

    Ja kupiłem w tym sklepie ten produkt i działa bezproblemowo. Ma fajną sprzętową
    regulację wielu
    parametrów i generalnie rzecz biorąc - działa:)

    Ale zalezy do czego będziesz tego używał, do filmów ja zauwazylem ze ma nieco za małą
    płynność...
    ale być moze to tylko złudzenie a być może efekt konwersji 24 klatek z filmów na 50
    półobrazów w TV

    Nie porównywałem z żadnym TV-out wbudowanym być może byłoby dokłądnie tak samo,
    ale na moim stareńkim telewizorze Sanyo 25 cali, obraz jest wyraźny nawet jak mu się
    poda 1024x768

    Oglądałem na tym filmy zanim nie kupiłem projektora i byłem zadowolony (mój laptop
    też nie ma tv-out)

    --
    gs