  • 11. Data: 2011-05-04 18:39:37
    Temat: Re: łapanki "trzeźwy poniedziałek" (w środę) [cross]
    Od: venioo <p...@o...eu>

    > No to jak już lecimy:
    > http://www.youtube.com/watch?v=5XDTxwKzPWU&feature=f
    eedrec_grec_index

    Nooo, od razu widac, ze swoj chlop ;)

    > Jarek ma rację, trzeba zacząć od samej góry.

    Ale jaki Jarek? JK? :)

    --
    venioo
    GG:198909

  • 12. Data: 2011-05-04 19:40:34
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2011-05-04 18:39, venioo pisze:

    > Ale jaki Jarek? JK? :)

    J.F.!!!

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 13. Data: 2011-05-04 20:19:40
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    W dniu 2011-05-04 13:14, gacek pisze:

    > moim zdaniem koleś, który o 9-10 ma jeszcze minimalnie przekroczoną
    > zwartość jest bardziej niebezpieczny, niż ten o 21 po dwóch piwkach.

    Ale należałoby właśnie łapać tych którzy o północy mają ze 2 promile i
    siadają za kierownicą.

    Bo coś tak mi się wydaje że groźne wypadki z powodu alkoholu zdarzają
    się częściej w nocy, niż w poniedziałek rano.

  • 14. Data: 2011-05-05 09:17:01
    Od: Mane <m...@g...pl>

    W dniu 2011-05-04 20:19, Tomasz Pyra pisze:

    > Bo coś tak mi się wydaje że groźne wypadki z powodu alkoholu zdarzają
    > się częściej w nocy, niż w poniedziałek rano.

    Przeciez nie chodzi i to zeby ograniczyc mozliwosc wypadkow, tylko o to
    zeby podreperowaz budzet.

  • 15. Data: 2011-05-05 10:44:25
    Od: SW3 <s...@p...fm>

    Bo pijani kierowcy to zło. Nie ważne wypadki, ranni, zabici, ważne żeby
    pijanych łapać. Symptomatyczna wpadka (czy na pewno? - "Nie ma przypadków,
    są tylko znaki."): http://tvp.info/wiadomosci/wideo/04052011-1930/43256
    48
    od 11'22'' - "zdarzyło się wiele wypadków, zginęło kilkadziesiąt osób ale
    CO NAJGORSZE zatrzymano ponad 2000 pijanych kierowców".

    --
    SW3
    ----

  • 16. Data: 2011-05-05 20:08:05
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    W dniu 2011-05-05 09:17, Mane pisze:

    > Przeciez nie chodzi i to zeby ograniczyc mozliwosc wypadkow, tylko o to
    > zeby podreperowaz budzet.

    Ale pijani chyba słabo reperują budżet - tam padają chyba wyroki które
    raczej budżet kosztują niż reperują.
    Natomiast pewnie chodzi o wykazywanie się słupkami przed przełożonymi.

  • 17. Data: 2011-05-06 23:42:54
    Od: "Kris" <n...@w...pl>

    Użytkownik "LEPEK" <n...@n...net> napisał w wiadomości
    > A ja mam propozycję - zrobić akcję "trzeźwa niedziela" w okolicach
    > kościołów - ciekaw jestem kto by najbardziej protestował ;)

    jeszcze by ci krzyz za to postawili
    jestes w stanie walczyc o jego usuniecie?:):)

  • 18. Data: 2011-05-06 23:44:19
    Od: "Kris" <n...@w...pl>

    > A moze by tak zaczac od "trzezwa Wiejska", albo "trzezwy komisariat" :-)

    a wiesz kiedy ja ostanio bylem kontrolowany
    tak dla zasady bo jade i nie broje
    chlopie z jakies 7-8 latek temu

    a robie 30kkm