    From: AL <t...@t...pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: lamerskie pytanie o wyświetlacz i jego ochronę
    Date: Sun, 20 May 2012 18:43:31 +0200

    W dniu 2012-05-20 18:33, dominik pisze:

    > Naklejasz na tablet folię? Na komórkę z dotykowym ekranem też? Rozumiem,
    > że obydwa nosisz bez pokrowca i z kluczami? Bo innego uzasadnienia dla
    > folii to chyba nie ma.

    tak, naklejam i w niczym to nie przeszkadza (jesli dobrej jakosci)
    - a gorilla glass wcale nie jest niezniszczalne wbrew Twojej opinii jaka
    chcialbys przytoczyc (i wcale nie trzeba do tego kluczy - a wystarczy
    male ziarenko piasku)

    > Podejrzewam też, że pilot do tiwi w domu też
    > trzymasz w w folijce? :D

    skoro tak trzymasz i sie do tego przyznajesz, no coz - jeszcze powiedz,
    ze pilota masz w folii a na fotelach w samochodzie zakladasz pokrowce
    lub nie zdejmujesz fabrycznej folii- to juz Twoja sprawa ;)

    > Co z tego, że wystaje? u mnie ciężko na czterech korpusach znaleźć
    > jakąkolwiek rysę, a wystarczy do tego jedynie nosić w jakimkolwiek
    > pokrowcu. Jedyne ślady pochodzą z wywrotki w górach i obejmują tylko grip,
    > bo aparat akurat był wyciągnięty do zdjęcia.
    > Na prawdę wystarczy kilka bardzo banalnych zasad, żeby nie musieć psuć
    > sobie jakości wyświetlacza, chyba tylko po to, żeby kiedyś przy sprzedaży
    > mówić że wyświetlacz był poklejony co i tak na cenę wpływa nijak przy
    > utracie wartości dzisiejszego sprzętu spowodowanym konkurencją.

    nie wiem jak - ale rysy sie jednak pojawily a aparatem nie rzucam i na
    obudowie tez nie widac jakos rysek.

    Twoj problem polega jednak na tym, ze jesli ktos nie robi tak jak Ty to
    jest dziwny (w Twoim mniemaniu) - wiec moze przestaniesz zaczynac nowej
    wojny na tej grupie....