    From: dominik <u...@d...net.pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: lamerskie pytanie o wyświetlacz i jego ochronę
    Date: Sun, 20 May 2012 18:33:36 +0200
    To: AL <t...@t...pl>

    On 2012-05-20 18:03, AL wrote:

    > zwykla, poliweglan - jak do ochrony ekranu w komorce/tablecie.

    Naklejasz na tablet folię? Na komórkę z dotykowym ekranem też? Rozumiem,
    że obydwa nosisz bez pokrowca i z kluczami? Bo innego uzasadnienia dla
    folii to chyba nie ma. Podejrzewam też, że pilot do tiwi w domu też
    trzymasz w w folijce? :D

    > Chyba sie przydaje - moja na ekranie tylnim aparatu po dwoch latach jest
    > porysowana i to zdrowo (w sonych alpha ekranik wystaje i brak ochrony
    > szybki ramka).

    Co z tego, że wystaje? u mnie ciężko na czterech korpusach znaleźć
    jakąkolwiek rysę, a wystarczy do tego jedynie nosić w jakimkolwiek
    pokrowcu. Jedyne ślady pochodzą z wywrotki w górach i obejmują tylko grip,
    bo aparat akurat był wyciągnięty do zdjęcia.
    Na prawdę wystarczy kilka bardzo banalnych zasad, żeby nie musieć psuć
    sobie jakości wyświetlacza, chyba tylko po to, żeby kiedyś przy sprzedaży
    mówić że wyświetlacz był poklejony co i tak na cenę wpływa nijak przy
    utracie wartości dzisiejszego sprzętu spowodowanym konkurencją.

    --
    _ _ _a_a
    dominik, gg:919564 _ _ _{.`=`.}_ {/ ''\_