  • Data: 2010-02-28 13:40:07
    Temat: Re: ładowarka z Lidla
    Od: "Irokez" <n...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl> napisał w wiadomości
    news:hmdm8r$5a5$1@nemesis.news.neostrada.pl...

    > A możesz podać model tej ładowarki?

    Pewnie BC700 lub BC900.

    Mam BC900, jedyny minus to zawiesiła sie raz i ładowane ogniwa na szczęście
    nie zdążyły eksplodować (NiCd R6) ale podtopił sie plastik. Po wyrwaniu z
    wytopionego plastiku gorących spuchniętych baterii musiałem frezem spowrotem
    robić wnęki aby dało się włozyć paluszki.

    --
    Irokez