  • Data: 2010-02-28 16:06:38
    Temat: Re: ładowarka z Lidla
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sun, 28 Feb 2010 15:54:01 +0100, Tmek wrote:
    >Co do produktow z Lidla.
    >Wszystko robi ten producent - pod roznymi markami, jak z reszta widac
    >http://www.kompernass.com/pages/index.php?lang=pl
    >
    >W srodku wyglada to porzadnie, nie ma chinskiej sieczki w wykonaniu.
    >Dostajsz gwarancje, czesto na kilka lat, serwis jest na poludnu Polski.

    Tylko ze on nie robi - Handelgeselschaft.
    I zaloze sie ze na ladowarce gdzies pisze "made in China".

    >I jak to zwykle bywa te same ladowarki po promocji pojawia sie na allegro w
    >cenie conajmniej plus 20zl.

    A to mnie troche zastanawia .. to ile ten Lidl zamawia ?

    Sytuacja jest smieszna jak w komunie - towar rzucili, biegnij do
    sklepu :-) Efekt marketingowy jasny, ale jaka partie oni moga zamowic,
    zeby to sie oplacalo ? 100 tys na Europe sie rozejdzie w jeden dzien ?

    Czy kolejne 100 tys sie sprzeda w Chinach, tylko niekoniecznie z nazwa
    Tronic ?

    J.