  • Data: 2010-02-28 16:30:23
    Temat: Re: ładowarka z Lidla
    Od: yorgus <y...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 28 Feb 2010 17:19:45 +0100, Maciek <m...@p...com> napisał:

    > Cześć!
    > Nie mam tej ładowarki ale brałem ją kiedyś pod uwagę, wiec podzielę się
    > swoimi ustaleniami. Typ KH 980. Nie ma możliwości sterowania prądem
    > ładowania. Najpopularniejsze AA (paluszki) są ładowane prądem 1A. To
    > sporo i mocno się grzeją, o czym nawet piszą w instrukcji. Ma funkcję
    > rozładowania, co jest wskazane do wykonania co pewien czas. Nie wiem jak
    > to wywołać, prawdopodobnie sama sprawdza stan naładowania i gdy niewiele
    > brakuje do pełna, to od razu ładuje. Jeżeli akumulator jest rozładowany,
> [...]
    to rozladowanie jest zle zrobione, podobnie jak za wysoki prad dla 6f22 (60mA).
    Nad 1A dla paluszkow mozna dywagowac, ta ladowarka jest moim zdaniem
    oplacalna za ta cene, ale cudow nie nalezy sie spodziewac. Jakosc wykonania jest
    w porzadku i co najwazniejsze kanaly ladowania sa oddzielne (w mw9168 ktora
    laduje paluszki 800mA jak sie wlozy 4 to ladowarka decyduje o koncu ladowania
    na podstawie sumy napiec z tych 4 ogniw).

    --
    pozdrawia
    yorgus