  • Data: 2012-02-08 14:50:28
    Temat: Re: ladowanie akumulatora zima
    Od: "L501 aneryS" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Artur(m)" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:jgtmc8$5eu$1@inews.gazeta.pl...

    > Użytkownik "RoMan Mandziejewicz" <r...@p...pl> napisał w wiadomości

    > Naprawdę zaskakujesz ludzi...

    Ja tu wietrzę podzwonne władzy, jak w dowcipie o staruszku, który pyta
    lekarza, czy jeszcze może, na co lekarz odpowiada "pobzykać to jeszcze pan
    pobzyka, ale już nie użądli". Chęć zachowania mirażu kontroli nad
    "motłochem", który "bardzo się boi stwierdzenia "PLaced ON Killfile" (1),
    tylko tu niestety bramka nr 3 i ZONK, grupa nie jest niczyim folwarkiem, jak
    jedna osoba splonkuje, to większość ma to... wiadomo gdzie. Jak klient
    obrażony na sklep "ja tu więcej nie przyjdę". Tak, ale przyjdzie tysiąc
    innych. Ale to już temat bardziej może na pl.sci.medycyna, czy
    .psychologia...?

    (1) Ja osobiście mam to w dupie. Niejednego PLONKa przeżyłem, jeden więcej
    na mnie wrażenia nie zrobi. Wkurwia mnie natomiast, gdy ktoś używa tego jako
    magicznej różdżki, jako panaceum na wszystko, jako narzędzie, którym usiłuje
    zastraszać, grozić. itp. Wtedy moja reakcja może być niemiła. Dobra, sam
    zaczynam OT... baj!