  • Data: 2013-03-30 15:01:56
    Temat: Re: laczenie scen MP4 w jedna calosc bez zadnych konwersji
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Który dokładnie film masz na myśli?

    Pisałem o Harrym, ale jest tam dużo innych, jednak także sporo kiepsko
    przekonwertowanych.

    > jest lepsza od typowych piratów, nie wiem, ale jest jednak zauważalnie
    > gorsza od nawet normalnego DVD

    Nie no, nie ma co porównywać w ogóle. Jednak poszukaj czegoś lepszego.

    > Weź pod uwagę, że film z kamery może być bez problemu materiałem
    > źródłowym jakości broadcastowej/kinowej (nie mam na myśli jakości
    > publicznej TV)

    Na marginesie, którą zobaczy tylko gość w studio, bo już potem zwykle
    zostanie skompresowana niemiłosiernie ze względów oszczędnościowych, ale
    to już inna historia.

    >, jakość ma być zachowana zawsze niezależnie od zawartości
    > sceny, można go sensownie przekonwertować np. do kinowych MJPEGów albo
    > nawet (w celu edycji lub np. wydrukowania plakatów itp.) do PNG, TIFFów
    > albo innych PNMów. Z tym Harrym Potterem niczego podobnego nie zrobisz.

    Ja jednak życzyłbym sobie urządzenia kręcącego filmy hd z bitrate
    1,6Mbps dającą takie stopklatki:
    http://www.tymczasowy.neostrada.pl/x.jpg

    --
    pozdrawia Adam
    /Kraków - piękne miasto psich kup i billboardów, piwem i moczem pachnące.../