  • Data: 2018-12-21 01:00:53
    Temat: Re: lHamowanie letnimi w zimie
    Od: Uncle Pete <4...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Teraz testuje czy daje sie jezdzic po sniegu na calorocznych ... nie
    > jest zle :-)

    W lutym jeździłem w niezbyt wysokie góry Focusem synowej z nowymi
    całorocznymi chyba jakimiś Michleinami, nie odczułem różnicy z dobrymi
    zimówkami. Było całkiem przewidywalnie.

    > letnie opony i doskonale sobie daja rade na mokrym, skoro do tej pory
    > ABS nie zadzialal ?

    Nie wiem, sam się dziwię. Może kiedy nie jest ślisko to nie zwraca
    uwagi, jak mu przy ostrym hamowaniu ABS raz czy dwa stuknie.