  • Data: 2018-12-21 10:13:33
    Temat: Re: lHamowanie letnimi w zimie
    Od: yabba <g...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 21-12-2018 o 08:48, Kris pisze:

    > Jak to się stało więc że przeżyłem jeżdżąc w latach 90-tych dużymi Fiatami bez
    zimowych opon?

    Klasyczne opony Dębicy D124 (można by już je nazwać "kultowe") miały
    grubszy bieżnik niż część opon letnich, więc siłą rzeczy były lepsze od
    nich na śniegu.

    https://www.24opony.pl/opony,0,1773/debica-d124-135-
    80-r12-65--s.html?gclid=CjwKCAiAu_LgBRBdEiwAkovNsN4f
    tQbwjBez1xduA0EYsI97lLcI1HqQiIHSIHB2Rhp6FhRdtL1ntBoC
    bUYQAvD_BwE

    yabba