  • 41. Data: 2014-01-31 18:00:37
    Temat: Re: kwota max mandatu zmieniona z 500 do 720 pln
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik k...@g...com ...

  • 42. Data: 2014-01-31 18:41:43
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "sqlwiel" <"nick"@googlepoczta.com>

    > Wydziwiasz. Najdokładniejszym na świecie zegarem jest GPS i kosztuje
    > grosze.

    Zależy jaki zegar na satelicie zainstalowano :-)

  • 43. Data: 2014-01-31 18:46:39
    Od: AZ <a...@g...com>

    Dnia 31.01.2014 John Kołalsky <j...@k...invalid> napisał/a:

    > Zależy jaki zegar na satelicie zainstalowano :-)

    "Lepiej jest nie odzywać się wcale i wydawać się głupim, niż odezwać
    się i rozwiać wszelkie wątpliwości. "

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 44. Data: 2014-01-31 18:47:39
    Od: k...@g...com

    W dniu piątek, 31 stycznia 2014 18:41:43 UTC+1 użytkownik John Kołalsky napisał:
    > Użytkownik "sqlwiel" <"nick"@googlepoczta.com>

    > Zależy jaki zegar na satelicie zainstalowano :-)

    Zapewne jest to zegar z kukułką. :-)

  • 45. Data: 2014-01-31 19:25:59
    Od: sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com>

    W dniu 2014-01-31 18:47, k...@g...com pisze:

    > Zapewne jest to zegar z kukułką. :-)

    A nie z kogutkiem?

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. sqlwiel.

  • 46. Data: 2014-01-31 19:49:58
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 31.01.2014 14:11, k...@g...com pisze:

    > Wszyscy wiemy dlaczego nie przysyłają zdjęcia. Mnie się to nie podoba. Są kraje
    gdzie tez nie przysyłają zdjęcia tylko link do strony ze zdjęciem. Inna sprawa że w
    przypadku pomiaru odcinkowego mają bardzo przyzwoitą technologię. Ona praktycznie
    wyklucza możliwość pomyłki. System rozpoznaje nie tylko numery ale markę, model i typ
    samochodu. Kolor też rozpoznaje. Podejrzewam że do wysłania mandatu z takiego systemu
    muszą być spełnione wszystkie warunki co do rozpoznania samochodu. Teoretycznie można
    by zmienić kolor. Praktycznie może nic to nie dać bo jak system mądry to jeśli z 10
    razy rozpozna samochód ze zmienionym kolorem to albo sam zmieni wpis w bazie danych
    że kolor inny albo człowiek dostanie do zweryfikowania. Mówili niedawno w tv że
    podstawą mają być systemy oparte na kamerach.

    Miałem ładnie odpisać, ale albo Ty nie umiesz ustawić, albo mój czytnik
    sobie nie radzi i znudziło mi się edytowanie. Popraw to.

    --
    anacron
    aba/

  • 47. Data: 2014-01-31 20:10:02
    Od: k...@g...com

    W dniu piątek, 31 stycznia 2014 19:25:59 UTC+1 użytkownik sqlwiel napisał:

    > A nie z kogutkiem?
    >

    > --
    >

    > Dziękuję. Pozdrawiam. sqlwiel.

    Z kogutkiem by tylko raz dziennie synchronizował.

  • 48. Data: 2014-01-31 20:27:00
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "AZ" <a...@g...com>

    > "Lepiej jest nie odzywać się wcale i wydawać się głupim, niż odezwać
    > się i rozwiać wszelkie wątpliwości. "

    O to to

    http://pl.wikipedia.org/wiki/Zegar_atomowy

    Jest tam o zegarach w GPS i najdokładniejszych zegarach

  • 49. Data: 2014-02-01 00:24:51
    Temat: Re: kwota max mandatu zmieniona z 500 do 720 pln [OT]
    Od: Megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2014-01-31 04:41, misiek pisze:
    > chuje i zlodzieje z pelo szaleja...

    (ciach)

    powiem brzydko: To 500 na 720 to jest chuj.

    Jest pomysł, aby kredyty odnawialne udzielane przedsiębiorcom
    obłożyć PCC. Czyli jeśli firma wielkości FOTA albo EMPIK ma
    100 mln odnawialnego kredytu obrotowego (limit w rachunku bieżącym)
    to co roku będzie musiała zapłącić 2mln PCC.

    To jest dorzynanie gospodarki. Czy oni są tacy głupi, czy płaci
    im za to obcy wywiad?

  • 50. Data: 2014-02-01 00:34:58
    Od: k...@g...com

    W dniu sobota, 1 lutego 2014 00:24:51 UTC+1 użytkownik Megrims napisał:

> [...]
    >
    > to co roku będzie musiała zapłącić 2mln PCC.
    >

    > To jest dorzynanie gospodarki. Czy oni są tacy głupi, czy płaci

    Oni raczej ni chuja kasy nie mają. Takie państwo Talibów zbierających złom się
    zrobiło. Nie da się utrzymać żadnego państwa z podatków od marży ze sprzedaży
    Chińskich produktów. A te nasze orły chciały to zrobić. Podatek o jakim piszesz to
    coś takiego jak oddanie obrączki do lombardu żeby przez kilka dni dzieci obiad
    zjadły.