  • 1. Data: 2014-01-29 20:02:03
    Temat: Re: Auto-komis 'AUTOSTRADA" w Zgierzu, ktoś ma jakieś doświadczenia?
    Od: śmigły5 <m...@o...eu>

    W dniu niedziela, 1 marca 2009 23:23:45 UTC+1 użytkownik Grzegorz K. napisał:
    > Witam,
    > Czy może ktoś kupował u nich jakieś auto? Będę wdzięczny za opinie.
    > Pozdrawiam,
    > Grzegorz

    Witam,
    KAżdemu kto zainteresowany jest kupnem auta - niech szerokim łukiem omija ten komis.
    KUpiłem u nich auto w 2012 roku mondeo mk3 2.0.tddi przyznaję na zdjęciach jak
    wszystkie tam był super niestety na żywo już tak różowo nie było a jechałem tam z
    lublina bo przecież gwarancja przebiegu i gwarancja na 12 miwsięcy - BUJDA NA KÓŁKACH
    !!!!!!!!!!!! właściciel otworzył samochód i poszedł sobie do biura mając mnie w d...
    z każdym pytaniem musiałem do niego ganiać, na wstępie powiedział, że bagażnik "był
    walnięty ale to nic wielkiego" (przypominam w ogłószeniu samochód bezwypadkowy) po
    oględzinach i jeździe okzało się,że zawieszenie z tyłu to jakaś ruina ale jak
    stweirdził pracownik: "jak używany to będzie tłukło troche" a miał być w bdb
    stanie... w gwarancja 12 miesięcy kosztuje 1000pln. o czym wcześnie oczywiście
    właściciel nie pamięta poinformować...żenada. Jednak kupiłem sercem nie rozumem i to
    była moja porażka w I miesiącu użytkowania wsadziłem w niego ok 2 tys.zł. w ten super
    samochód bez żadnego wkładu- masakra ... Popatrzcie uważnie na wszystkie auta w tym
    komisie jakie są "piękne" a takie gwarancje to może sobie wiecie gdzie ...
    ODRADZAM NA 200 % no chyba ,że macie za dużó diengów ;)

    pozdrawiam