  • 1. Data: 2014-01-30 18:14:10
    Temat: Adixol sie zepsul
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Czolem,

    Jesli dotad kupowaliscie Adixol, to uwaga. Dawniej byl to jeden z
    nielicznych zimowych plynow do spryskiwwaczy, ktore dobrze dzialaly w
    kilkunastostopniowych mrozach, a teraz to kiszka - na szybie robi sie
    breja, a potem zostaja smugi, ktore blyskawicznie zamarzaja... Obawiam sie,
    ze producent postanowil jechac na renomie.

    --
    Maciek

    Od kolijevke, pa do groba,
    za ispiranje mozga je doba

  • 2. Data: 2014-01-30 19:42:46
    Temat: Re: Adixol sie zepsul
    Od: "zhbick" <k...@s...de>

    > na szybie robi sie
    > breja, a potem zostaja smugi, ktore blyskawicznie zamarzaja...

    pióra wycieraczek kiedy zmieniałeś?

  • 3. Data: 2014-01-30 20:21:10
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 30 Jan 2014 19:42:46 +0100, zhbick napisał(a):

    > pióra wycieraczek kiedy zmieniałeś?

    Sa nowe, bez obawy...

    --
    Maciek

    Od kolijevke, pa do groba,
    za ispiranje mozga je doba

  • 4. Data: 2014-01-30 22:24:32
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2014-01-30 20:21, Maciek pisze:

    > Sa nowe, bez obawy...

    Druga możliwość: jeśli dolewałeś nowy płyn, a w zbiorniku był jeszcze
    stary, ale na innej bazie, to płyny mogły zareagować ze sobą i w
    konsekwencji temperatura zamarzania mieszaniny wzrosła.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 5. Data: 2014-01-30 22:33:46
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 30 Jan 2014 22:24:32 +0100, Adam napisał(a):

    (...)

    Malo prawdopodobne, zuzylem poprzedni do zera.

    Zreszta Adixol stosowalem przez pare lat, nie raz mieszal sie z resztkami
    innych plynow i zawsze byl bardzo dobry....

    --
    Maciek

    Od kolijevke, pa do groba,
    za ispiranje mozga je doba

  • 6. Data: 2014-01-30 22:41:57
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 30.01.2014, 18:14, Maciek pisze:
> [...]
    > breja, a potem zostaja smugi, ktore blyskawicznie zamarzaja... Obawiam sie,
    > ze producent postanowil jechac na renomie.

    A ja kupilem w Auchan 2 miesiace temu 5 butelek czegos z spora dawka
    metanolu bo straszyli, ze juz tych tanich nie bedzie i co? I dziala
    SUPER, nawet w -15 teraz testowalem i dzialalo, nie zamarzalo. A
    kosztowalo 3 zl za 5l.

    Za Adixolem przestalem jezdzic jakis czas temu, chyba tylko na jednej
    stacji w Krakowie go wtedy widzialem... Aura Nano z biedronki tez jest
    nienajgorsza obecnie.

  • 7. Data: 2014-01-30 23:22:01
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    ws.atman.pl
    *neoniusz* napisał(-a):

    > Aura Nano z biedronki tez jest
    > nienajgorsza obecnie.

    Sporo w swoim czasie o tym tutaj pisano i uznano, że raczej produkcji
    Organiki, a nie Achtela.

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 8. Data: 2014-01-31 08:52:42
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2014-01-30, neoniusz <n...@j...org> wrote:

> [...]
    > metanolu bo straszyli, ze juz tych tanich nie bedzie i co? I dziala
    > SUPER, nawet w -15 teraz testowalem i dzialalo, nie zamarzalo. A

    Te plyny sa dobre, za ta cene mozna myc szybe co minute ;-) Tylko niezle
    wala wlasnie metanolem, mi to nie przeszkadza.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 9. Data: 2014-01-31 09:13:08
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    ws.atman.pl
    *AZ* napisał(-a):

    > Te plyny sa dobre, za ta cene mozna myc szybe co minute ;-) Tylko
    > niezle wala wlasnie metanolem, mi to nie przeszkadza.

    Czym organoleptycznie różni sie metanol od etanolu?

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 10. Data: 2014-01-31 09:20:01
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2014-01-31, Big Jack <a...@b...zz> wrote:
    > W wiadomości
    ws.atman.pl

    > Czym organoleptycznie różni sie metanol od etanolu?

    Po metanolu strasznie suszy.

    --
    Artur
    ZZR 1200