  • 51. Data: 2014-02-01 10:21:46
    Temat: Re: kwota max mandatu zmieniona z 500 do 720 pln
    Od: ZIWK <w...@o...pl>

    W dniu 2014-01-31 04:41, misiek pisze:
    > chuje i zlodzieje z pelo szaleja...
    >
    > http://wyborcza.biz/biznes/1,100896,15357603,Drogowe
    _mandaty_beda_rosly_ze_srednia_pensja.html?v=1&obxx=
    15357603&order=najstarsze&pId=26206011

    > to juz wiemy po co zawyzaja sztucznie statsy sredniej krajowej :D
    >
    > http://wpolityce.pl/wydarzenia/72990-tonacy-tusk-lup
    i-nas-az-milo-tylko-na-nowych-daninach-i-podatkach-c
    hce-z-nas-zedrzec-az-24-mld-zl-rocznie

    > ciekawe co jeszcze rozkradna oprocz ofe i lasow zanim dostaana wpierdol w
    > nastepnych wyborach ... :)

    Tak się składa, że żaden rząd nie ma ani grosza własnej kasy - ma tylko
    to co zebrał w formie podatków i tym dysponuje na określone i z góry
    wyznaczone cele a nie na fanaberie pierdoł życiowych i drobnych cwaniaczków.

    a jak w kółko słyszę:
    - przecwaniłem na kredycie - PanDa premierze
    - kupiłem klitkę w bloku w szczerym polu za 1/4 ceny - PanDa premierze,
    drogę, przedszkolę, szkołę, operę i lunapark!
    - nie ma autostrad - PanDa premierze
    - buduje się autostrady i jest ropierdol i syf - PanDa premierze,
    odszkodowania za kurnik jak za pałac w Kartaginie
    - są autostrady - źle bo trzeba za nie płacić - PanDa premierze
    - wpakowałem kasę w AmberGold na nierealny zysk - PanDa premierze
    - przysępiłem na ubezpieczenie i grad/powódź/kosmici rozjebali mi
    paprykę - Jak żyć? PanDa premierze
    - ujebałem roszczeniami związkowców zakład produkcyjny że stracił
    opłacalność - PanDa premierze
    - nie mam własnego kwadrata w bloku - PanDa premierze
    - nie umiem znaleźć roboty a tylko ruchać gumy i co rok dziecko - PanDa
    premierze
    - zabierają przywileje górnikom - PanDa premierze, bo jak nie to
    przyjedziemy robić rozpierdol

    A jak PanNieDa premierze to jesteś pan Żyd, Niemiec i wnuk całego
    Wehrmachtu a Jarosław polskęzbawi!

    No i co najgorsze - KAŻDY daje, bo jest gnidą bez kęrgosłupa i nie
    postawi się elektoratowi przed wyborami. A zawsze są jakieś wybory w
    planach...

  • 52. Data: 2014-02-01 11:41:23
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 01 Feb 2014 10:21:46 +0100, ZIWK napisał(a):
> [...]
    >
    > a jak w kółko słyszę:
    > - przecwaniłem na kredycie - PanDa premierze

    No wiesz, z tymi kredytami to roznie bywalo.
    Czesc z tych pretensji moze byc uzasadniona.
    W USA premier nie dal, to caly swiat sie zawalil :-)

    > - kupiłem klitkę w bloku w szczerym polu za 1/4 ceny - PanDa premierze,
    > drogę, przedszkolę, szkołę, operę i lunapark!

    No, akurat u nas za szkoly odpowiada gmina, a za plan zagospodarowania
    tez odpowiada gmina. I czesto za sprzedaz terenow odpowiada gmina.

    Czy to tak trudno przewidziec ze jak sie sprzedaje teren pod bloki, to
    trzeba pomyslec o drodze, szkole i kanalizacji ?

    > - nie ma autostrad - PanDa premierze

    No k*, w paliwach jest 15-20 mld dodatkowego podatku. Co roku.
    Jakby tak choc 1/3 wydawano na autostrady od 20 lat ...
    Na szczescie razem z unijnymi dotacjami chyba sie wydaje, bo autostrad
    i ekspresowek przybywa.
    A przeciez te autostrady to polskie rece buduja, praca jest,
    bezrobocie mniejsze ..

    > - buduje się autostrady i jest ropierdol i syf - PanDa premierze,
    > odszkodowania za kurnik jak za pałac w Kartaginie

    Bywa ... ale czy nie dlatego ze pierwsza propozycja byla jak za
    smietnik ?

    > - są autostrady - źle bo trzeba za nie płacić - PanDa premierze

    Patrz wyzej.

    > - wpakowałem kasę w AmberGold na nierealny zysk - PanDa premierze

    No nie wiem ... nadzor panstwa powinien byc :-)

    > - nie umiem znaleźć roboty a tylko ruchać gumy i co rok dziecko - PanDa
    > premierze

    O przepraszam, pan premier wielokrotnie mowil ze dzieci za malo, wiec
    nagroda i zasilek slusznie sie naleza :-)

    J.

  • 53. Data: 2014-02-01 11:59:16
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 31 Jan 2014 15:54:11 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):
    > Użytkownik masti g...@t...hell ...

    Na 50 metrach to mozna zsychronizowac kablem, radiem, podczerwienia.
    Ale i to moze zawiesc ..

    > Ale odcinkowe pomiary to chyba nie beda na 50 metrach tylko np. na 5
    > kilometrach bardziej? Albo jeszcze na dłuższych odcinkach?
    > Przyznaje, ze tak rozumiałem sens takiego rozwiazania.

    Sens to ma raczej na dlugosci wioski, a to raczej 1-2 km.
    Wtedy z jednej strony chroni cala wioske, a z drugiej ... np przejscia
    pod szkola wcale nie chroni :-)

    Na dluzszych odcinkach zwyklych drog nie ma sensu - srednia i tak
    wychodzi 70-80 :-(

    Na bramkach autostrad moze by i mialo, ale po co - tam szybko jadacych
    malo, i nie stanowia wiekszego zagrozenia ...

    J.

  • 54. Data: 2014-02-01 12:07:46
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    >>> 60 0,83 90,0 45,0
    >>> 70 0,71 114,5 50,4

> [...]
    >
    > Sens to ma raczej na dlugosci wioski, a to raczej 1-2 km.
    > Wtedy z jednej strony chroni cala wioske, a z drugiej ... np przejscia

    A dlaczego na długośc wioski a juz np. prosty 10 km odcinek miedzy wioskami
    to juz nie?

    > Na dluzszych odcinkach zwyklych drog nie ma sensu - srednia i tak
    > wychodzi 70-80 :-(

    Wychodzi 70-80 bo ludzie jada ostroznie.
    Jak bedzie jechał jakis zapierdzielaka to mu nagle wyjdzie 130.

    W sumie ciekawe byłoby wychwytywanie anomalii.
    Jada auta, wszyscy maja srednia 70-80 a nagle jeden wyskakuje 110.

    > Na bramkach autostrad moze by i mialo, ale po co - tam szybko jadacych
    > malo, i nie stanowia wiekszego zagrozenia ...

    Nie kpij z władzy, która niebezpieczenstwo tu widzi i regularnie na
    bramkach suszy.
    A gdzie to niebezpieczenstwo? Mnie nie pytaj...

  • 55. Data: 2014-02-01 12:13:38
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 31 Jan 2014 07:34:27 -0800 (PST), k...@g...com

    Nauczylbys sie w koncu ciac cytaty i formatowac tekst. GPS musi byc jednak troche
    wypasiony - chcemy miec gwarancje producenta ze podaje czas z dokladnoscia co do
    ulamkow sekundy a nie byle jak, i najlepiej potwierdzenie stosownym atestem GUM.
    Sieci gsm owszem - synchronizuja zegary, ale znow chcesz miec gwarancje ze to bedzie
    z dokladnoscia do 10ms a nie 1s ..

    > Masz rację że różnica jednej sekundy da duże różnice. Ale jeśli synchronizacja
    będzie co minutę nie znaczy że zegarki mogą rozjechać się o minutę . Jak taki radiowy
    zegar niedobry to GPS z dużą rezerwą zsynchronizuje zegary kamer. I to wcale nie musi
    być jakiś wypasiony GPS. Oczywiście jak tam jest synchronizacja to ze względów
    oczywisto finansowych tania nie jest. Z wielu miejsc transmisja będzie szła w
    sieciach komórkowych. Nimi też można raz na dobę czy godzinę synchronizować. Jak
    sieci komórkowe same potrafią ustawiać czas w telefonach to nie jest to bardzo
    skomplikowane. Synchronizacja w stosunku do rozpoznawania numerów, marek, modeli i
    kolorów samochodów to najmniejszy problem. Jeśli dali sobie radę z rozpoznawaniem to
    i zsynchronizują.

  • 56. Data: 2014-02-01 12:23:01
    Od: sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com>

    W dniu 2014-02-01 10:21, ZIWK pisze:

    > - zabierają przywileje górnikom - PanDa premierze, bo jak nie to
    > przyjedziemy robić rozpierdol
    >
    > A jak PanNieDa premierze to jesteś pan Żyd, Niemiec i wnuk całego
    > Wehrmachtu a Jarosław polskęzbawi!

    Mieszasz tak różne aspekty, że musiałbym się odnosić do każdego z
    osobna. Nie będę. Jest kilka słusznych, choć w sumie to demagogia.

    Oczywiście - premier czy wojewoda nie powinien dawać z okazji katastrofy
    kolejowej, czy klęski żywiołowej. Może co najwyżej pożyczyć na % równy
    inflacji. (Chyba, że mamy jakieś ogólnonarodowe ubezpieczenie NW o czym
    nie wiem.) Jedyny premier z jajami, to Cimoszewicz, jak powiedział w '97
    cytując Żeromskiego "trzeba było się ubezpieczyć".
    Ale dają. I dlaczego jak się roz...li pociąg, to od razu
    Donek/Bronek/Jarek jest na miejscu? A jak w weekend ginie 60
    podróżujących samochodami (żeby nie było NTG), to Donka z Bronkiem "tam"
    nie ma?

    Natomiast mylisz się gruntownie co do kasy, jaką "ma" rząd. Rząd przez
    swoje agendy zawiaduje ogromną kasą zrabowaną narodowi i określa kto tę
    kasę dostanie. Oczywiście członkowie rządu przez swoich pociotków część
    tej kasy dostają z powrotem do kieszeni i o to w całej tej demokracji
    chodzi (gdyby ktoś jeszcze nie wiedział).
    Wrzuć w gugla słowo "infoafera", żeby nie cofać się zbyt daleko w
    czasie. A jak się kradnie w armii, to już sam Pan Bóg chyba nie wie
    dokładnie.

    > No i co najgorsze - KAŻDY daje, bo jest gnidą bez kęrgosłupa i nie
    > postawi się elektoratowi przed wyborami. A zawsze są jakieś wybory w
    > planach...

    Otóż to. Polityk demokratyczny, to kurwa bez kręgosłupa. Daje dupy za
    głos, aby się dorwać do żłoba i kraść, kraść, kraść...

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. sqlwiel.

  • 57. Data: 2014-02-01 16:14:02
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 1 Feb 2014 11:07:46 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):
    > Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > A dlaczego na długośc wioski

    Bo "zabezpiecza" cala wioske.

    >a juz np. prosty 10 km odcinek miedzy wioskami to juz nie?

    Patrz nizej :-)

    > Wychodzi 70-80 bo ludzie jada ostroznie.

    Bo jada ciezarowki, czasem traktory, no i tacy "ostrozni", a za nimi
    dluga kolumna tych co by chcieli szybciej, ale nie moga ...

    > Jak bedzie jechał jakis zapierdzielaka to mu nagle wyjdzie 130.

    Nie wyjdzie, zawsze sie znajdzie jakis kapelusz :-(

    > W sumie ciekawe byłoby wychwytywanie anomalii.
    > Jada auta, wszyscy maja srednia 70-80 a nagle jeden wyskakuje 110.

    Nie da rady. Chyba ze samolotem. Skoro juz sa "wszyscy", to zanim ich
    wyprzedzi ... i bedzie mial 80, gdy inni maja 70.
    A nawet jak bedzie mial 110, to co to za mandat :-)

    Aczkolwiek ... jak sie postawi kamerki na poczatku i koncu kazdej wsi,
    to bez problemu mozna mierzyc i miedzy wsiami ..

    > Nie kpij z władzy, która niebezpieczenstwo tu widzi i regularnie na
    > bramkach suszy.
    > A gdzie to niebezpieczenstwo? Mnie nie pytaj...

    Ale to na bramkach, tu sie pisze o odcinku miedzy bramkami :-)

    Nawiasem mowiac podobna zasada - trzeba naprawde szybko jechac i nie
    tankowac po drodze, zeby sie na mandat za srednia zalapac. 150 to
    sporo.

    J.

  • 58. Data: 2014-02-01 17:00:42
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > Bo "zabezpiecza" cala wioske.

    No, no - moja wątpliwośc - dlaczego "tylko"?
    :)

    > Patrz nizej :-)

    > Bo jada ciezarowki, czasem traktory, no i tacy "ostrozni", a za nimi
    > dluga kolumna tych co by chcieli szybciej, ale nie moga ...

    Skoro jest duzy ruch i nawet ci co by chcieli szybciej jada wolno to nie ma
    problemu. Przeciez kazemy za efekt a nie za chęci.

> [...]
    > wyprzedzi ... i bedzie mial 80, gdy inni maja 70.
    > A nawet jak bedzie mial 110, to co to za mandat :-)

    Może do odcinkowych pomiarów trzeba dołożyć dodatkowe widełki w mandatach.
    Np. jeżeli duzy ruch (ilosc sam na minute) i srednia wyzsza o 30 od
    sredniej to mandat x 3 lub cos w tym stylu :)
    Takie luzne rozmyslania :)

  • 59. Data: 2014-02-01 17:51:02
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Fri, 31 Jan 2014 09:51:30 +0000 (UTC), AZ
    <a...@g...com> wrote:

    >Snickersa?

    10/10 :)

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 60. Data: 2014-02-01 17:53:02
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Fri, 31 Jan 2014 05:11:20 -0800 (PST), k...@g...com wrote:

    >Mnie się to nie podoba.

    Przecież to robią dla Twojego dobra, nie wiedziałeś?

    http://jerzu.waw.pl GG:129280