  • 51. Data: 2010-05-27 10:52:02
    Temat: Re: kupno używanej lustrzanki - jak podejść do tematu?
    Od: Jan Rudziński <j...@g...pl>

    Cześć wszystkim

    januszek napisał(a):

    > Ten samsung to klon Pentaxa k10d. Więc stałek jak mrówków ;)

    Ale drogie! 50mm 1.7 już nie robią, a używane chodzą po 800 zł.

    --
    Pozdrowienia
    Janek (sygnaturka zastępcza)

  • 52. Data: 2010-05-27 10:52:56
    Od: l...@l...localdomain

    W poście <htlgui$et2$1@news.telbank.pl>,
    shaman nabazgrał:

    >:O BANG!! szczęka w dół.. to chyba jakiś żart..

    Po prostu jest to nowinka. Sony zdaje się nadal w ogóle się
    nie dorobiło filmowania w lustrzankach, więc obecność tego
    cuda dopiero w rocznym aparacie jakoś wstydliwa nie jest.

    --
    Ostatnio na http://blog.lrem.net/ wymajaczyłem:
    Takie słowa od polityka? W Polsce?!

  • 53. Data: 2010-05-27 10:56:17
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    > Wtedy to nawet AF możesz wyłączyć. ;-)
    > Przy włączonym AF-ie i jasności obiektywu na poziomie 3,5-5,6 to
    > naprawdę nie jest problem. Chyba, że AF skopany. Ale czy jakikolwiek
    > kompakt ustawi ostrość szybciej i dokładniej na dziecku w ruchu
    > oświetlonym żarówką w domu? Powiesz: zafiksować fokus. Wskażesz kompakt
    > do 1000PLN który to umożliwia?

    Zafiksowanie AF? Tradycyjnie odpowiem: CASIO :)

  • 54. Data: 2010-05-27 10:57:03
    Od: shaman <s...@p...wytnij.onet.pl>

    W dniu 2010-05-27 12:37, Marcin pisze:
> [...]
    > D40 miałem i ... działał :-D
    >
    > teraz mam d90 i 50/1.8 - i naprawdę warto było wydać na to kaskę :-D

    oj może zbyt sugestywnie napisałem o GO - wystarczy mi jak będzie lepiej
    niż w kompakcie - a to chyba otrzymuje się z lustrzanką "w inwentarzu"

    PZDR
    Shaman

  • 55. Data: 2010-05-27 10:58:37
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Jan Rudziński napisał(a):

    > Ale drogie! 50mm 1.7 już nie robią, a używane chodzą po 800 zł.

    Fakt, najtanszy nikkor 50 kosztuje tylko torche drozej niz manualne 50
    pentaxa ze stykami ;) I co z tego? ;)

    j.

    --
    bing jest fajny ale nie widać z niego do Apteki na Solnym...

  • 56. Data: 2010-05-27 11:02:16
    Od: "m" <e...@w...pl>

    Powiesz: zafiksować fokus. Wskażesz kompakt
    > do 1000PLN który to umożliwia?
    >
    > --
    > Mirek

    jasne - np olympus sp-350 sprzed jakichś 5 lat . wyświetla taką sprytna
    miarke i pokazuje na ilu metrach blokujesz ostrosć...

  • 57. Data: 2010-05-27 11:02:49
    Od: l...@l...localdomain

    W poście <htlisj$ktf$1@inews.gazeta.pl>,
    Jan Rudziński nabazgrał:

    > Ale drogie! 50mm 1.7 już nie robią, a używane chodzą po 800 zł.

    No niestety ceny Pentaksa w Polsce to kiepski kawał ostatnio.
    Można było kilka lat temu kupować nówki i teraz sprzedawać z zyskiem
    po praktycznie dowolnie intensywnym używaniu.

  • 58. Data: 2010-05-27 11:08:40
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Thu, 27 May 2010 11:02:49 +0000, lrem napisał(a):

    > No niestety ceny Pentaksa w Polsce to kiepski kawał ostatnio. Można było
    > kilka lat temu kupować nówki i teraz sprzedawać z zyskiem po praktycznie
    > dowolnie intensywnym używaniu.

    O, to ja chyba mam lokatę kapitału -- muszę się rozejrzeć za ile mógłbym
    pchnąć to co mi niepotrzebne...

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    [reklama] gdzie zrobić zdjęcie we Wrocławiu? ==> http://foto-krzyki.pl

  • 59. Data: 2010-05-27 11:10:41
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Olgierd napisał(a):

    > O, to ja chyba mam lokatę kapitału -- muszę się rozejrzeć za ile mógłbym
    > pchnąć to co mi niepotrzebne...

    O! A co masz? ;)

    j.

    --
    bing jest fajny ale nie widać z niego do Apteki na Solnym...

  • 60. Data: 2010-05-27 11:11:51
    Od: l...@l...localdomain

    W poście <p...@r...org>,
    Olgierd nabazgrał:

    > O, to ja chyba mam lokatę kapitału -- muszę się rozejrzeć za ile mógłbym
    > pchnąć to co mi niepotrzebne...

    Możesz się serio zdziwić. Widziałem na Allegro M35 schodzące w cenie,
    za którą kupiłem FA35...