  • Data: 2010-05-27 10:13:22
    Temat: Re: kupno używanej lustrzanki - jak podejść do tematu?
    Od: shaman <s...@p...wytnij.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-05-27 11:31, januszek pisze:

    > Tak - posiadanie i uzywanie lustrzanki to proces ciagly, studnia bez dna
    > i takie tam ;)

    > Jak zlapiesz bakcyla to inaczej bedziesz spiewal ;)

    nie załapię - próbowałem ale jestem beztalenciem - nie mam tego czegoś
    co w fotografii jest odpowiednikiem muzycznego słuchu :) Trzymając się
    muzycznej terminologii.. potrafię zagrać z nut "wlazł kotek na płotek"
    ale o skomponowaniu symfonii nie ma mowy :)

    > Fotki robi fotograf, aparat jest tu jedynie narzedziem. Kazdym
    > prawie aparatem zrobisz dobre zdjecia jesli bedziesz robil to
    > swiadomie ;)

    Ja to wszystko wiem - czytam tą grupę (z dużym brakiem ciągłości) od
    lat. Aparat jest mi potrzebny żeby osiągnąć pewien poziom techniczny -
    bo niestety poziom artystyczny moich zdjęć pozostanie taki jaki jest i
    niewiele tu mogę poradzić :)

    > No troche sie jednak zmienil, jasne obiektywy i wysokie uzywalne iso
    > umozliwiaja fotografowanie bez lampy w takich warunkach w jakich jeszcze
    > nie tak dawno nie mozna bylo tego robic.

    miałem na myśli świat fotografowany, nie świat fotografii :)

    Tak czy inaczej, poczytaj testy
    > tej Alfy 500, pogogladaj testowe zdjecia i przemysl sprawe dolozenia ;)
    > Wez pod uwage, ze ten aparat nie straci w ciagu roku duzo na wartosci
    > wiec co za tym idzie za rok na rynku uzywanego sprzetu i tak bedzie
    > warty ok 1500 zl.... ;)

    raczej nie da rady - mam teraz przygniatające wydatki i zero szczęścia w
    lotto (ostatnio na 2 zakłady utrafiłem jedną liczbę)

    PZDR
    Shaman