  • 31. Data: 2011-02-14 20:46:26
    Temat: Re: kupno moto bez OC?
    Od: falco <m...@w...pl>

    W dniu 2011-02-14 17:50, Jacot pisze:

    > Najpierw je poznaj i zrozum, drogi Falco, potem sie wypowiadaj;)

    Nie mam w zwyczaju wypowiadać się na zasadzie "jedna baba drugiej babie
    powiedziała co od trzeciej usłyszała..." przekazałem jedynie informacje
    jakie uzyskiwałem w rozmowach telefonicznych od Pracowników FG.
    Sam bardzo często spotykałem się z możliwością kupna starych autek,
    które stały od lat i nikt nie dbał o ciągłość składek, dlatego, aby się
    nie wkopać wolałem zapytać u źródła, w tym wypadku to FG.

    Pomijam fakt, że bardzo często gdy np. pytałem u różnych pośredników
    (agencje ubezpieczeniowe, itp.), to zdarzało się, że co "fachowiec od
    ubezpieczeń", to inna interpretacja...

    Reasumując...
    Kończę temat, bo dla mnie jedyną "wyrocznią" w przypadku OC jest Fundusz
    Gwarancyjny a to czy ktoś się z tym zgadza, polemizuje, itp. szczerze
    mówiąc w ogóle mnie nie interesuje.

    EOT.

    --
    Pozdr! falco

    SenNa... 356 '58 175
    T.Apacz 0.6 '97

  • 32. Data: 2011-02-14 21:43:24
    Od: Arni <a...@n...spam.pl>

    falco pisze:

    > Kończę temat, bo dla mnie jedyną "wyrocznią" w przypadku OC jest Fundusz
    > Gwarancyjny a to czy ktoś się z tym zgadza, polemizuje, itp. szczerze
    > mówiąc w ogóle mnie nie interesuje.

    wiec Cie oskubia jak bedą chcieli.
    Wyrocznią jest _ustawa_

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 33. Data: 2011-02-14 22:26:31
    Od: "Leszek Karlik" <l...@h...pl>

    On Mon, 14 Feb 2011 21:46:26 +0100, falco <m...@w...pl> wrote:

    [...]
    > Kończę temat, bo dla mnie jedyną "wyrocznią" w przypadku OC jest Fundusz
    > Gwarancyjny a to czy ktoś się z tym zgadza, polemizuje, itp. szczerze
    > mówiąc w ogóle mnie nie interesuje.

    Wyrocznią jest system prawno-sądowniczy, a nie żaden Fundusz Gwarancyjny.
    :-)
    Czyli ustawa i jej interpretacje przez sądy.

    --
    Leszek 'Leslie' Karlik

  • 34. Data: 2011-02-15 14:09:31
    Od: Asmodeusz <c...@t...idx.tenwyraztnij.pl>

    W dniu 2011-02-14 21:46, falco pisze:
    > Reasumując...
    > Kończę temat, bo dla mnie jedyną "wyrocznią" w przypadku OC jest Fundusz
    > Gwarancyjny a to czy ktoś się z tym zgadza, polemizuje, itp. szczerze
    > mówiąc w ogóle mnie nie interesuje.

    Oni są stroną a nie wyrocznią.
    Ja kupiłem bez ciągłości ubezpieczenia i zdecydowanie odmówiłem
    podpisania umowy "przedłużającej" polisę. Zaparłem się że podpisuję
    całkiem nową umowę i już. Co prawda pan agent coś tam próbował straszyć
    karami ale grzecznie poprosiłem żeby się nie wypowiadał w cudzym
    imieniu, skoro sam możliwości decyzyjnych w tym zakresie nie posiada. A
    skoro juz o tym wspomnial ze nie posiada to niech nie marudzi tylko
    podpisuje.
    No i ... dało się.

  • 35. Data: 2011-02-15 17:53:02
    Od: Jacot <j...@m...pl>

    Arni <a...@n...spam.pl> wrote:

    >wiec Cie oskubia jak bedą chcieli.
    >Wyrocznią jest _ustawa_

    Ba, kazdy ma taka wyrocznie, na jaka go stac, wewnetrznie;)
    Niegdys, zdaje sie tutaj, postulowalem okreslenie dla tego nowego
    rodzaju prawa: "prawo zaslyszane":)
    Problemem tak naprawde istotnym jest tylko kolportowanie takich
    rzeczy.
    Pozwole sobie tez zauwazyc na marginesie, ze to "klasyka forumowa" -
    powolywanie sie na wypowiedz "kogos_z_kregów_zblizonych" ma te
    niezaprzeczalna zalete, ze jest calkowicie nieweryfikowalne, wystarczy
    dolozyc troche zgrabnej retoryki i juz iles punktow wpada do "lansu na
    experta";)

    --
    Pozdrowionka
    Jacot M10

  • 36. Data: 2011-02-15 18:19:57
    Od: "Tytus" <t...@g...pl>

    Siemka

    ***Arni
    Wyrocznią jest _ustawa_

    "Jacot"
    Ba, kazdy ma taka wyrocznie, na jaka go stac, wewnetrznie;)

    Ladne opowiesci - tylko troche smieszne w kraju gdzie policja uzywa nie
    homologowanych urzadzen pomiarowych a straz miejska otwarcie przyznaje ze
    fotoradary to zyla zlota i zajmuje sie glownie ich pilnowaniem. Bo sa
    glownym zrodlem dochodow w wielu gminnych budzetach. I musza "wypracowac"
    dzienny przychod.
    Hint = Bigos TV na jutubie
    Majac gleboko w dupie ustawy

    No i musicie koniecznie opowiedziec o ustawie Arturowi ktorego juz chyba
    sciga firma windykacyjna za prawidlowo rozwiazana umowe OC (pismo zlozone w
    siedzibie firmy prawdopodobnie wpadlo za ksero co wg ubezpieczyciela jest
    podstawa do zadania od goscia udowodnienia ze nie jest wielbladem).

    A o sadach...najwiecej pisuja Ci ktorzy znaja ja z TV.
    A ustawy pisuja Ci ktorzy maja z nich najwieksze zyski.

    --
    Tytus
    żółta motorynka

  • 37. Data: 2011-02-15 19:22:41
    Od: Arni <a...@n...spam.pl>

    Tytus pisze:
> [...]
    > homologowanych urzadzen pomiarowych a straz miejska otwarcie przyznaje
    > ze fotoradary to zyla zlota i zajmuje sie glownie ich pilnowaniem.

    niezaleznie od tego co sądzisz o praworzadnosci z tym kraju jedyną
    bronią jaką ma obywatel w starciu z urzędem czy instytucją jest prawo.
    I jesli ktos wejdzie w konfilkt z FG to nie bedzie sie podpierał opinią
    że "kolega z FG tak usłyszał" tylko siegnie do ustawy, k?ora FG
    powołuje i okresla zasady jego działania oraz warunki funkcjonowania
    ubezpieczenia obowiazkowego OC.

  • 38. Data: 2011-02-15 21:09:20
    Od: "Tytus" <t...@g...pl>

    Siemka

    ***"Arni"
    niezaleznie od tego co sądzisz o praworzadnosci z tym kraju jedyną
    bronią jaką ma obywatel w starciu z urzędem czy instytucją jest prawo.

    Cieszy ze mamy jeszcze spoleczenstwo wierzace w praworzadnosc i demokracje.
    BTW Egipt dwa tygodnie temu byl nowoczesnym afrykanskim krajem a
    przedwczoraj uslyszalem ze od 30 lat rzadzil tam satrapa i
    dyktator...ktoremu kurna kilka razy napchalem kabze.
    Taki duzy a taki naiwny...
    tu tez jest przyklad jak obywatel przy pomocy prawa walczy z urzedem:
    http://www.norcom.com.pl/nowe_forum/viewtopic.php?p=
    96350#96350

    --
    Tytus
    żółta motorynka

  • 39. Data: 2011-02-15 21:45:54
    Od: Arni <a...@n...spam.pl>

    Tytus pisze:
    > Taki duzy a taki naiwny...

    > tu tez jest przyklad jak obywatel przy pomocy prawa walczy z urzedem:
    > http://www.norcom.com.pl/nowe_forum/viewtopic.php?p=
    96350#96350

    a wg Ciebie jak moze walczyc inaczej? pistoletem i granatami?

  • 40. Data: 2011-02-16 13:11:19
    Od: Jacot <j...@m...pl>

    Arni <a...@n...spam.pl> wrote:

    >a wg Ciebie jak moze walczyc inaczej? pistoletem i granatami?

    To tez, ale po wyczerpaniu srodkow prawnych;)

    --
    Pozdrowionka
    Jacot M10