  • 1. Data: 2011-02-11 15:16:47
    Temat: Continental Conti Force - opinie
    Od: "rychoo" <r...@g...pl>

    witam

    do tej pory uzywalem opon Pirelli Diablo Strada , ale trafilem na ciekawe
    continentalki , co sadzicie o nich , jakies opinie ??

    p.s czy mozna uzywac roznych opon , czy obydwie musza byc takie same ? Tyl mi
    sie skonczyl , a przednia jest z konca lata i ma 4 mm na srodku , wiec szkoda
    ja wywalac i teraz mysle , czy kupic uzywke na tyl i wywalic na lato obydwie ,
    czy odrazu ladowac obydwie nowe ? czy moze tylko tyl dac nowy ?

  • 2. Data: 2011-02-15 19:16:47
    Temat: Re: Continental Conti Force - opinie
    Od: Xaime91 <k.okarma12@_NOSPAM_op.pl>

    rychoonapisal

> [...]

    ,
    > czy odrazu ladowac obydwie nowe ? czy moze tylko tyl dac nowy ?

    powiem ze miałem tą oponke w kawie zx6 i bez rewelacji... dlugo mi sie
    dogrzewała i słabo trzymała w zakretach... ale za to srodek bieżnika po
    kilku paleniach nie zniknał az tak szybko... wiec zalezy od twojego stylu
    jazdy...

    jak przednia masz dobra to spokojnie ja zostaw a na tył rozajrzyj sie za
    michelin pilot sport lub pilot road 2ct dunlop sport max