  • 1. Data: 2011-02-09 17:52:00
    Temat: pomoc przy zakupie śląskie
    Od: arturr <arturkal@_NOSPAM_op.pl>

    Witam, jestem tutaj nowy ale mam nadzieje że zostanę na dłużej.
    Przymierzam się do zakupu horneta 600, będzie to mój pierwszy motocykl z
    prawdziwego zdarzenia ;) powiem szczerze że jeżeli chodzi o mechanikę i
    ocenę to jestem jeszcze zielony, przejdę do sedna. Szukam kogoś kto skoczy
    ze mną w sobotę lub niedzielę 12-13 02.2011 do Gliwic na oględziny. Jadę z
    Jastrzębia, zabiorę po drodze i odstawię na miejsce. Oczywiście nie za
    darmo ;) z góry dzięki

  • 2. Data: 2011-02-09 20:08:43
    Temat: Re: pomoc przy zakupie śląskie
    Od: "FanTomas" <f...@p...onet.pl>