  • 1. Data: 2011-02-12 13:12:29
    Temat: Białe kominiarki pod kask - znajdę?
    Od: "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>

    Dlaczego nigdzie nie mogę znaleźć białych kominiarek pod kask? Czy naprawdę
    latem musimy dodatkowo dogrzewać się czarnym kolorem?

    Widzieliście gdzieś białe kominiarki? Kubica z kumplami - mają białe.

  • 2. Data: 2011-02-12 13:41:35
    Temat: Re: Białe kominiarki pod kask - znajdę?
    Od: Boniek <b...@v...pl>

    W dniu 2011-02-12 14:12, Marcin N pisze:
    > Dlaczego nigdzie nie mogę znaleźć białych kominiarek pod kask? Czy
    > naprawdę latem musimy dodatkowo dogrzewać się czarnym kolorem?
    >
    > Widzieliście gdzieś białe kominiarki? Kubica z kumplami - mają białe.

    Chwila szukania na All.
    http://allegro.pl/listing.php/search?string=bia%C5%8
    2a&category=19069

    Ewentualnie jeśli ma być jak Kubica:
    http://allegro.pl/listing.php/search?category=620&sg
    =0&string=kominiarka
    Pozdrawiam,

    --
    Boniek
    gg 644826

  • 3. Data: 2011-02-12 14:15:30
    Od: "R2" <k...@w...pl>

    "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> wrote>
    > Widzieliście gdzieś białe kominiarki? Kubica z kumplami - mają białe.

    ja kupiłem na ebayu

    http://shop.ebay.co.uk/i.html?_nkw=white+balaclava&_
    sacat=0&_odkw=balaclava&_osacat=0&_trksid=p3286.c0.m
    270.l1313

    Pzdr
    R2

  • 4. Data: 2011-02-14 11:21:39
    Od: Michał V-R <m...@o...pl>

    W dniu 2011-02-12 17:42, Marcin N pisze:
    > Dlaczego nigdzie nie mogę znaleźć białych kominiarek pod kask? Czy
    > naprawdę latem musimy dodatkowo dogrzewać się czarnym kolorem?
    >
    > Widzieliście gdzieś białe kominiarki? Kubica z kumplami - mają białe.

    Biale szybciej sie brudza :-)

    Michal V-R
    gg 9409047
    żyje sie raz, pozniej sie tylko straszy

  • 5. Data: 2011-02-14 13:32:27
    Od: Michał V-R <m...@o...pl>

    W dniu 2011-02-14 19:23, duddits pisze:

    > Brudzą się dokładnie tak samo, tylko bardziej widać.

    nie prawda :-D

  • 6. Data: 2011-02-14 14:53:40
    Od: duddits <d...@N...pl>

  • 7. Data: 2011-02-14 20:37:45
    Od: falco <m...@w...pl>

    W dniu 2011-02-12 14:12, Marcin N pisze:
    > Czy naprawdę latem musimy dodatkowo dogrzewać się czarnym kolorem?

    Siema,

    a ja tak teoretycznie spytam jak biała kominiarka ma wpływać na niższą
    temperaturę pod kaskiem, skoro z tego co pamiętam z podstawówki, to
    kolor owszem ma znaczenie, ale wtedy gdy światło pada bezpośrednio.
    Wtedy owszem czarny mniej odbija, więcej pochłania, więc robi się
    cieplej niż w białym, który znacznie więcej światła odbija.

    Jakie, więc ma znaczenie czy czarne jest czarne a białe, białe "siedząc"
    po kaskiem...?
    Pytam poważnie, bo mnie to zaciekawiło... ;)

    P.S. Zimowe dywagacje... ;)

    --
    Pozdr! falco

    SenNa... 356 '58 175
    T.Apacz 0.6 '97

  • 8. Data: 2011-02-14 21:56:27
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2011-02-14 21:37, falco pisze:

> [...]
    > Wtedy owszem czarny mniej odbija, więcej pochłania, więc robi się
    > cieplej niż w białym, który znacznie więcej światła odbija.

    Sila autosugestii ma niezbadana moc. Poza tym moze kolega od kominiarek
    planuje napady na kantory letnia pora i sie boi iz mu sie czacha
    zagotuje w oczekiwaniu na samotna kasjerke z torba pelna pieniedzy.

    > Jakie, więc ma znaczenie czy czarne jest czarne a białe, białe "siedząc"
    > po kaskiem...?
    > Pytam poważnie, bo mnie to zaciekawiło... ;)

    j.w.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! 123,3dB :)
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

  • 9. Data: 2011-02-16 11:20:43
    Od: Mystik <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-02-14 22:56, Kuczu pisze:
    > Sila autosugestii ma niezbadana moc. Poza tym moze kolega od kominiarek
    > planuje napady na kantory letnia pora i sie boi iz mu sie czacha
    > zagotuje w oczekiwaniu na samotna kasjerke z torba pelna pieniedzy.

    :)

    Może ma biały kask i czarna kominiarka mu nie konweniuje?
    Ale poważnie, to widzieliście np. gościa w F1 z czarną kominiarką na głowie?
    Coś w tym musi być. Trzeba zmienić myślenie. Nie te czerwone są
    najszybsze, a ci w białych kominiarkach :)

  • 10. Data: 2011-02-16 11:38:07
    Od: "J_K_K" <j...@i...fm>

    Użytkownik "Mystik" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Ale poważnie, to widzieliście np. gościa w F1 z czarną kominiarką na
    > głowie?
    > Coś w tym musi być.

    Niepalny materiał ?

    Pzdr