  • 41. Data: 2011-02-24 06:05:52
    Temat: Re: kupno moto bez OC?
    Od: "Scyzoryk" <g...@i...pl>

    > Jest jakiś przymus (prawo) , że motocykl ( lub inny pojazd) musi posiadac
    > ważne OC przy sprzedaży? Mam do kupienia motonga i właścicielowi skończyło
    > się owe ubezpieczenie, znajomy mi powiedział, że takiej maszyny nie mogę
    > kupić. Musi być ubezpieczone. Ale co mnie obchodzi jego OC, kupię moto i
    > sam
    > sobie opłacę ubezpieczenie od daty zakupu. Ktoś z Was to "przerabiaŁ" ?
    > Pozdrawiam

    ja przerabiałem.

    Koniecznie w dniu zakupu musisz wykupić OC.

    Ja za sugestią PZU napisałem oświadczenie do PZU że nabyłem pojazd a
    własciciel nie przekazał mi żadnej polisy OC.

    Jeżeli masz taką możliwość warto w umowie KS zaznaczyć przekazane dokumenty
    razem z pojazdem gdzie piszesz dowód rej, karta pojazdu, coś tam coś tam,
    brak polisy OC.

    W takiej sytuacji będziesz raczej bezpieczny że ktoś kiedyś upomni się o
    zaległości.

    --
    Pozdr
    Scyzoryk