  • Data: 2012-12-04 13:30:57
    Temat: Re: kupilibyście? ja tak
    Od: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2012-12-03, o godz. 17:53:59
    AL <a...@s...tam.pl> napisał(a):

    > kiedys w jakiejs reklamie (ruskiej?) był telefon z dwoma ekranami - i
    > wlasnie sobie pomyslalem, ze dobrze by bylo, gdyby jeden byl kolorowy
    > (np.superamoled) a drugi w technologii e-Ink.

    E-ink nie za bardzo nadaje się do telefonu. On właściwie poza czytaniem
    e-booków nie za bardzo nadaje się do czegoś innego. Jedyną zaleta jest
    niski pobór prądu przy zmianie zawartości. Ale okupione jest to sporą
    bezwładnością. Przeglądanie na tym np. książki adresowej czy menu
    wkurzałoby dość mocno - tak jak wkurza to na czytniku e-booków. W
    takiej dwuekranowej hybrydzie wystarczyłby jako podstawowy (do
    korzystania z telefonu) wyświetlacz LCD mono plus sterownik grafiki
    który potrafiłby przy tym ekranie przełączyć się w tryb oszczędzania.

    Zdrówko