  • 1. Data: 2012-10-18 18:14:07
    Temat: kupilibyście? ja tak
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    witam

    czy jest zapotrzebowanie na telefon z czarno-białym, widocznym w słońcu
    ekranem? Moim zdaniem rynek tego "nie łyknie"
    http://antyweb.pl/na-takiego-smartfona-moze-byc-spor
    e-zapotrzebowanie/

    ToMasz

  • 2. Data: 2012-10-18 18:23:11
    Temat: Re: kupilibyście? ja tak
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    W dniu 18.10.2012 o 18:14 ToMasz <n...@n...neostrada.pl>
    pisze:

    > witam
    >
    > czy jest zapotrzebowanie na telefon z czarno-białym, widocznym w słońcu
    > ekranem? Moim zdaniem rynek tego "nie łyknie"

    "Łyknie" ten, który nie jest nerwowy i wytrzyma odświeżanie..
    Zastanawiam się, czy dobrym ruchem było wsadzenie tam Androida..

    --
    Pozdrawiam, Piotr M

  • 3. Data: 2012-10-18 18:56:53
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Thu, 18 Oct 2012 18:14:07 +0200, ToMasz wrote:
> [...]
    >
    > czy jest zapotrzebowanie na telefon z czarno-białym, widocznym w słońcu
    > ekranem? Moim zdaniem rynek tego "nie łyknie"

    Jesli czas pracy bylby odpowiednio dlugi, to owszem. Tylko ze kindle z
    wlaczonym radiem zyje ok tygodnia, bez kolo 2 mcy. A telefon w trybie
    samolocika to troche traci sens ;-)

    --
    Michał

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

  • 4. Data: 2012-10-18 20:00:26
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    ToMasz <n...@n...neostrada.pl> wrote:
> [...]
    >
    > czy jest zapotrzebowanie na telefon z czarno-białym, widocznym w słońcu
    > ekranem? Moim zdaniem rynek tego "nie łyknie"

    Moim zdaniem zapotrzebowanie bedzie bardzo małe.

    Współczesne smartfony są już całkiem nieźle czytelne w pełnym Słońcu (o ile
    nie są oblepione jakąś idiotyczną folią) a wady e-inku są w dzisiejszych
    zastosowaniach smartfonów moim zdaniem nie do zaakceptowania.

  • 5. Data: 2012-10-18 20:47:51
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2012-10-18 18:14, ToMasz wrote:
> [...]
    >
    > czy jest zapotrzebowanie na telefon z czarno-białym, widocznym w słońcu
    > ekranem? Moim zdaniem rynek tego "nie łyknie"

    To wlasnie bylaby rewolucja, ktorej oczekiwalbym np po premierze iPhone
    5 a nie powiekszenia ekranu o pol cala: ekran z trybem e-ink, gdzie
    czujnik przy odpowiednim naslonecznieniu przelacza wyswietlacz w ten
    tryb ze zwyklego ekranu.

  • 6. Data: 2012-10-18 21:15:20
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 18 Oct 2012 18:14:07 +0200, ToMasz napisał(a):
    > czy jest zapotrzebowanie na telefon z czarno-białym, widocznym w słońcu
    > ekranem? Moim zdaniem rynek tego "nie łyknie"
    > http://antyweb.pl/na-takiego-smartfona-moze-byc-spor
    e-zapotrzebowanie/

    Kindla lyka.

    Niestety - do gier sie nie nadaje, do internetu slabo, do nawigacji slabo,
    do emaili znosnie, do czytania ksiazek na plazy dobrze ... ogolna ocena
    dosc slaba ... najlepiej jakby mial dwa wyswietlacze :-)

    J.

  • 7. Data: 2012-10-18 21:42:39
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    atm <...@v...pl> wrote:

> [...]
    > przy odpowiednim naslonecznieniu przelacza wyswietlacz w ten tryb ze zwyklego

    Brakuje Ci czegoś w pełnym słońcu na iPhone4?

  • 8. Data: 2012-10-18 21:44:17
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2012-10-18 21:42, Pszemol wrote:

    > Brakuje Ci czegoś w pełnym słońcu na iPhone4?

    Tego samego czego w innych smartfonach.

  • 9. Data: 2012-10-18 21:48:54
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    atm <...@v...pl> wrote: