  • Data: 2012-12-09 18:12:29
    Temat: Re: kupilibyście? ja tak
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "atm" <...@v...pl> wrote in message news:ka26it$h64$1@node2.news.atman.pl...

    > Z jaka czestotliwoscia trzeba to zdanie powtarzac, zeby zadzialalo? ;]

    To zależy od maniakalnego uporu użytkownika który za wszelką cenę
    zdeterminowany jest aby popsuć sobie doświadczenie używania fona
    różnego rodzaju nalepkami, foliami które tylko psują odblaski...

    > GG jest odporniejszy od zwyklego szkla ale rowniez jest podatny na
    > zarysowania. Sprzety z Allegro swietnie to potwierdzaja.

    Właśnie o to chodzi, że większość ludzi przesiada się na nowe
    smartfony z telefonów z plastikowym okienkiem i pamięta jak
    plastikowe się rysują - wydając sporo kasy na smartfona chcą
    na niego huhać i dmuchać, myślą że szkło się będzie rysowało
    jak plastik a tymczasem się nie rysuje. Już nawet normalne szkło
    jest dużo lepsze od plastiku i żadnych folii nie potrzebuje.
    Jak słusznie zauważyłeś gorilla glass jest jeszcze bardziej odporne
    na rysy niż zwykłe szkło.

    I teraz reszta zależy od podejścia - czy Twoim celem jest używać
    telefonu przez 2-3 lata i pogodzić się że będzie on miał normalne
    ślady użytkowania z kilkoma ledwie-widocznymi ryskami po tym
    okresie czy zalezy Ci aby utrzymać telefon w stanie dziewiczym
    bez najmniejszej ryski i skazy nawet kosztem drastycznego
    pogorszenia swojego codziennego doświadczenia z telefonem
    poprzez ponaklejanie różnych folii i ponakładanie różnych obudów.

    Dla mnie wybór jest oczywisty, a dla Ciebie?