  • Data: 2012-12-04 17:21:38
    Temat: Re: kupilibyście? ja tak
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "MaciekBabciaDobosz" napisał w

    >Zastanów się ile czasu używasz telefon w pełnym słońcu na plaży
    >patrząc na jego ekran. Wbrew pozorom niedługo.

    Wystarczy ze 7 dni w roku i sie nie da zwyklego TFT LCD :-)

    >Zdecydowanie mniej niż np. czytnika e-booków gdzie e-ink ma sens.

    Ale po co mi czytnik ebookow, skoro mam telefon z duzym ekranem ?

    >Nie - to kwestia bezwładności samego e-ink a nei wielkości ekranu.

    http://www.youtube.com/watch?v=0DVlGZ3_d3Q
    8 stron/s ... chyba ujdzie ?

    tu "zwykly" http://www.youtube.com/watch?v=m-QauSW8nRU
    to co pokazuja od ~45s tez chyba ujdzie.

    >Niezbyt sensowne jest wykorzystywanie czegoś co już na wejściu
    >sprawia
    >kłopoty z bezwładnością i wkurza np. podczas przewijania menu. Dla
    >mnie
    >ta cecha e-ink była jednym z głównych powodów sprzedania Kindle-a.

    >Zwłaszcza że w normalnym użytkowaniu większość czasu to stan
    >spoczynku
    >a wtedy ekran może być wygaszony. Poza tym jeśli to ekran AMOLED to
    >podświetlane są piksele które świecą.

    Ale nie chcemy amoled, bo on w sloncu za bardzo baterie drenuje :-)

    J.