  • Data: 2012-12-04 16:17:44
    Temat: Re: kupilibyście? ja tak
    Od: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2012-12-04, o godz. 15:32:54
    "J.F" <j...@p...onet.pl> napisał(a):

    > A nie wysoki ? Niski jest przy utrzymaniu zawartosci :-)

    Za duży skrót użyłem - niski pobór podczas wyświetlania.

    > No i czytelnosc w sloncu jest druga zaleta. Na plazy bardzo duza
    > zaleta :-)

    Zastanów się ile czasu używasz telefon w pełnym słońcu na plaży
    patrząc na jego ekran. Wbrew pozorom niedługo. Zdecydowanie mniej niż
    np. czytnika e-booków gdzie e-ink ma sens.

    > Na pewno ? maly ekran to chyba szybciej idzie ?

    Nie - to kwestia bezwładności samego e-ink a nei wielkości ekranu.

    > Owszem. Ale mozna tez sprobowac z e-ink.

    Niezbyt sensowne jest wykorzystywanie czegoś co już na wejściu sprawia
    kłopoty z bezwładnością i wkurza np. podczas przewijania menu. Dla mnie
    ta cecha e-ink była jednym z głównych powodów sprzedania Kindle-a.

    Zwłaszcza że w normalnym użytkowaniu większość czasu to stan spoczynku
    a wtedy ekran może być wygaszony. Poza tym jeśli to ekran AMOLED to
    podświetlane są piksele które świecą. Mam np. aplikację która wygasza
    cały ekran a tylko piksele wyświetlanego zegara są aktywne. Zużycie
    prądu sporo spada.

    Zdrówko