  • Data: 2009-02-20 08:31:01
    Temat: Re: kupilem 5d2 i co....
    Od: j...@a...at szukaj wiadomości tego autora

    On 20 Feb., 09:23, Kryhu <k...@p...pl> wrote:
    > j...@a...at pisze:
    >
    > Hej

    > To jest marzenie wielu użytkowników, niestety mijające się z prawdą ;)
    > --
    > Pozdro
    > Kryhu

    dlaczego ?
    mozesz uzasadnic ?

    w tej chwili nie jestem pewein , ale w 5d baza pomiarowa ( rozstaw
    detektoreow) jest wieksza , zas wymagania co do krazka rozproszenia
    mniejsze , czyli wlasiciwe powinen nawet lepiej ostrzyc - o ile jakis
    problem nie lezalby w obiektywie , ale to nie ma nic wspolnego z body.

    XXX