  • Data: 2009-02-20 15:14:05
    Temat: Re: kupilem 5d2 i co....
    Od: John Smith <u...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

    Janko Muzykant napisał(a):
    > Inny problem to tolerancja ustawienia matówek w cyfrakach - to ma być do
    > podglądu, a nie do ustawiania ostrości i ta tolerancja jest spora.

    U mnie w 350D dało się to dość dobrze skorygować, usuwając jedną (jak
    się okazało zbędną) z trzech podkładek pod matówką. Spokojnie daje się
    ostrzyć z otwartym Jupiterem 9 (85/2), Heliosem 44 (58/2) czy Mirem-24
    (35/2). Oczywiście zakładając wymaganą dokładność na poziomie zastosowań
    amatorskich (odbitki 10x15 zupełnie spokojnie, choć może i większe) i
    statyczne sceny. Do bardziej wymagających zastosowań AF byłby jednak
    niezastąpiony.

    --
    Mirek