  • Data: 2014-03-26 13:05:31
    Temat: Re: kupię produkt samochodo-podobny (Gda/Wa) ~1tyś
    Od: "yapann" <y...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "misiek" <d...@g...pl> wrote in message
    news:lgpq29$6hd$1@mx1.internetia.pl...
    > jeszcze pewnie oc na rok, i zatankowany pod korek :D
    sarkazm jest PODOBNO najwyższą formą poczucia humoru :p
    jeśli bedzie OC na rok i zatankowane pod najniższą dziurę w zbiorniku, to
    też wezmę :p, miszczu inronii.

    > ogloszen jest w necie w pizdu... wystaczy poszukac - podaz zlomow do circa
    > 1100 - 1300 jest spora szczegolnie w wawie...
    czasami są powody by pytać - pomimo że coś jest w necie
    Ja nie wiem, czy mój pomysł nie jest pakowaniem sie na minę, i liczę na
    jakąkolwike dyskusję co da mi trochę wstępnego rozeznania czego w ogóle
    można szukać.

    Sama sprzedałam mój stary bolid lat temu kilka za 700 zł - łamał się w
    rękach jak wafel ze rdzy a sinlik miał wyzioniętą uszczelkę 'na wylot' -
    autohandle nie dawały za niego więcej niż 400zł max, a koleś który go
    kupił - (z)robił z niego i drugiego podobnego pewnie całkiem wypas furę, bo
    w rzeczy samej prócz dwóch ww defektów :p był to niezły egzemplarz (rodem z
    kraju kwitnącej wiśni - czyli taki jakich już nie ma).

    Ludzie sprzedają auta z pobudek różnych - nieraz mają już nowe i stare jest
    tylko kosztem - i jasne że każdy chce maxa za stare pudło dostać, ale nikt
    mi nie wmówi że czarne jest czarne i że nie można trafić na coś jeszcze na
    chodzie i dogadać się za obupólną niewiwlką stratą :) Będe szuakć
    niezależnie od zniechęcań :)

    Za wszelką pomoc/podpowiedzi - z góry dzięki.