  • 21. Data: 2010-10-17 15:40:32
    Temat: Re: kultowy sprzet ;)
    Od: k...@o...pl

    > czyli odwrotnie od umieszczenia cyferek prawda?

    Ui. U mnie w komarze jedynka (manetka w dol) wchodzila ciezko i jako dzieciak
    musialem sie posilkowac czasem druga reka. Dwojka (manetka w gore) wchodzila
    super ;P
    kapec

  • 22. Data: 2010-10-17 17:44:59
    Od: amos <g...@g...com>

    On 16 Paź, 17:31, "maverik" <b...@o...pl> wrote:

    > gdybym miał syna zapłaciłbym tyle,

    Moge mowic do Ciebie tato? ;)

    --
    amos

  • 23. Data: 2010-10-17 17:49:24
    Od: amos <g...@g...com>

    On 16 Paź, 22:45, "blur" <b...@p...onet.pl> wrote:
    > a mi żal dupę ściskał jak kumple mający rodziców badylarzy katowali te
    > motorynki na różne sposoby,

    No wlasnie, dzis tez sa tacy co marza o byle skuterze chocby z
    hipermarketu i tacy, ktorzy rozwalaja najdrozsze modele na pierwszym
    wertepie a tatunio prezesunie kupuje nastepny. Swiat idzie naprzod ale
    pewne rzeczy sie nie zmieniaja.

    --
    amos

  • 24. Data: 2010-10-17 17:52:42
    Od: amos <g...@g...com>

    On 17 Paź, 00:20, KJ Siła Słów <K...@n...com> wrote:
    > Ale wtedy byles mlodym gniewnym, a teraz to... no w sumie to nie wiem
    > jak nazwac to co soba reprezentujesz.

    Widac duzo przezyl. I zycie dalo mu w...kosc. Kto wie, jak by KJ
    wygladal po takich przejsciach...

    --
    amos

  • 25. Data: 2010-10-17 18:26:04
    Od: "marcinu" <z...@o...pl>

    Użytkownik <k...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > dzieciak
    > musialem sie posilkowac czasem druga reka. Dwojka (manetka w gore)

    Siemka
    U mnie podobnie. Jedynkę musiałem mocno trzymać bo czasem wyskakiwała a
    dwójka wchodziła jak w masełko. To były czasy :)

    Marcin/CBF600N
    Wawa-Bielany zone

  • 26. Data: 2010-10-17 19:25:23
    Od: WIADRO <w...@g...com>

    On 17 Paź, 19:49, amos <g...@g...com> wrote:

> [...]
    > hipermarketu i tacy, ktorzy rozwalaja najdrozsze modele na pierwszym
    > wertepie a tatunio prezesunie kupuje nastepny. Swiat idzie naprzod ale

    kto broni komukolwiek zostać prezesem tudzież bogatym?

  • 27. Data: 2010-10-17 20:21:48
    Od: "maverik" <b...@o...pl>

    Użytkownik "amos" <g...@g...com> napisał w wiadomości

    Moge mowic do Ciebie tato? ;)
    -
    co Ty, jeśli mam gdzieś syna to oczekuje że przywita mnie jakąś nową
    Hayabusą a nie prośbą kupna motorynki ;-)

  • 28. Data: 2010-10-17 20:24:02
    Od: Wojtek Sobociński <s...@g...pl>

    W dniu 2010-10-17 20:26, marcinu pisze:
    > U?ytkownik<k...@o...pl> napisa? w wiadomo?ci

    > Siemka
    > U mnie podobnie. Jedynk? musia?em mocno trzyma? bo czasem wyskakiwa?a a
    > dw?jka wchodzi?a jak w mase?ko. To by?y czasy :)

    Ja na takim z biegami w ręce to jeździłem raz w życiu. Za to notorycznie
    objeżdżałem jawki 50ccm :). A potem dostałem od babci Ogara, tego z
    silnikiem trzybiegowym od rzeczonej jawki. Po jakimś czasie okazało się,
    że zapłon można ustawić w dwóch położeniach: w pierwszym palił z kopki
    ale nie miał przejścia na obroty, w drugim ciągnął jak trzeba ale palił
    tylko z pychu :D Tak więc poranne wyjazdy do liceum zaczynały się zawsze
    od szybkiego sprintu, potem skok, dwójka i do bramy już dojeżdżałem :)

    --
    Wojtek Sobociński
    Full szosa 2 sztywniaki

  • 29. Data: 2010-10-18 08:37:29
    Od: amos <g...@g...com>

    On 17 Paź, 21:25, WIADRO <w...@g...com> wrote:

    > kto broni komukolwiek zostać prezesem tudzież bogatym?

    A kto pisze, ze ktos broni?

    Z drugiej strony, kto broni "zabojcom motorynek" podchodzic do sprzetu
    z szacunkiem?

    --
    amos

  • 30. Data: 2010-10-18 08:43:43
    Od: amos <g...@g...com>

    On 17 Paź, 22:24, Wojtek Sobociński <s...@g...pl> wrote:
> [...]
    > tylko z pychu :D Tak więc poranne wyjazdy do liceum zaczynały się zawsze
    > od szybkiego sprintu, potem skok, dwójka i do bramy już dojeżdżałem :)

    Kazde 2oo powinny tak miec. Nic tak nie rozgrzewa rano jak przebiezka
    z motocyklem ;)

    Mnie to sie nie raz z Jawa TS / CZ 350 zdarzalo. I dodam, ze wtedy
    wazylem ok 60kg. Moto zatankowane jakies 3x tyle.

    Teraz to sie rano rozgrzewam strzepujac oszroniony pokrowiec. To
    troche malo tej gimnastyki i w efekcie musialem grzane manetki zalozyc
    zeby temperature ciala utrzymac. Ludziska to sie leniwe na starosc
    robia.

    --
    amos