  • Data: 2011-08-11 09:38:36
    Temat: Re: kulisy robienia zdjęć żarcia (od pro)
    Od: Pan Peresada <p...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dawid <x...@n...pl> napisał(a):

    >Ale pierdolisz, normalnie nie da się tego czytać.
    >Boisz się jeść, oddychać, chemia to tylko trucizny.
    >Zal mi Cię, całe życie w strachu.

    Jestes drugim, ktory mnie zaluje na tej grupie (pierwszym,
    ktory sie martwil moim strachem byl pare tyg. temu
    autor laczacego sie bez wiedzy usera do netu Machinery).
    To jakies zarazliwe?

    Wiesz, tez sobie kiedys kupowalem sobie to, na co mialem akurat ochote,
    ot klasyczne zawierzenie, ze przeciez skoro jedzenie jest dopuszczone do sprzedazy,
    to wszystko jest ok. Przy tym nie zazeralem sie na umor, jadlem tyle tylko, zeby
    zaspokoic
    glod, nie kupowalem tez byle jakiego gowna bo bylo mnie stac na drozsze produkty,
    swietnie sie zawsze czulem i nie mialem problemow zadnych ani z nadwaga
    ani ze zdrowiem. W wieku 32 lat zdiagnozowano mi jednak raka
    jelita grubego. Wyleczylem sie z niego po prawie 2 latach walki,
    odpowiednim przyjmowaniem pokarmow i protokolem Gersona nie majac ani
    operacji, ani chemii ani naswietlania (w szpitalu bylem tylko na diagnozach)
    wiec zakladam, ze wiem wiecej o jedzeniu i prawidlowym odzywianiu niz Ty i
    wiekszosc ludzi oglupianych przez tv. Dodatkowa korzyscia (najprawdopodobniej) jaka
    odnioslem ja i moja zona z prawidlowego odzywiania przez lata jest to, ze urodzila
    nam sie corka bez zadnej alergii - ma juz 5 lat i jest jedynym dzieckiem w grupie
    przedszkolnej, ktore praktycznie na nic nie jest uczulone.

    Jesli nie rusza Cie informacja,ze na drugie miejsce po naczyniowcach wysuwaja sie
    gastrolodzy,
    jesli chodzi o ilosc pacjentow, a prognozowana przyczyna smierci w co 3 przypadku
    za niecale 20 lat to nowotwor to coz, nie mam nic Ci wiecej do powiedzenia.
    Smacznego (bo dla wiekszosci ludzi dzis to smak jest wyznacznikiem jakosci produktu).

    >Ludzie z fobiami i innymi chorobami, wypierdalać na inną grupę.
    >Gówno mnie obchodzi twoja zdrowa kiełbasa.

    Drogi Dawidzie, okazales sie zwyklym gburkiem, ktory nie potrafi ladnie zwrocic
    uwagi adwersarzowi tylko dlatego, ze ma inne zdanie.
    Ale to offtopic i nie jest to temat dyskusji na te grupe, zatem EOT.