  • Data: 2017-01-08 12:03:02
    Temat: Re: który telefon?
    Od: "re" <r...@r...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "atm"

    > http://forum.xda-developers.com/showthread.php?p=687
    84788
    > Wątek w newsgroups: http://tinyurl.com/z5slarq
    >
    > Polacy są spolegliwi jak widać i kiedy bóg z serwisu gwarancyjnego
    > orzekł: "Knox nabity to naprawa zasilacza = 1000zł"
    > to klient z podkulonym ogonem pospiesznie się wycofuje, przecież
    > dyrektywy Komisji Europejskiej w Polsce nie obowiązują,
    > może za wyjątkiem tych co nakazują likwidację stoczni tp.

    Opisz proszę swoje boje z Samsungiem bądź inną firmą mającą związek z
    telefonami tutaj. Będzie to stanowiło dobry materiał dla innych osób.
    Poważnie.
    Mi odechciało się przecierania szlaków. Skończyło na kontakcie mailowym
    i telefonicznym z Samsung Polska, gdzie po kilukrotnej wymianie
    korespondencji, dowiedziałem się że zasady gwarancji jasno informują, iż
    ingerencja w oprogramowanie narusza zasady anulując ją. Nie mam czasu
    ani ochoty walczyć dalej. Poza tym akurat gwarancja chyba jest
    świadczeniem dobrowolnym i to producent ustala zasady jej realizowania?
    ---
    A ta dyrektywa chyba dotyczy konsumenckiej rękojmii.