  • Data: 2017-01-08 19:12:51
    Temat: Re: który telefon?
    Od: Yerine Ictimai <i...@y...ru> szukaj wiadomości tego autora

    atm <...@v...pl> Wrote in message:
    > zaglosowac portfelem. Zreszta jesli root jest dla Ciebie istotny mozesz
    > tez wrzucic tutaj liste producentow telefonow, ktorzy pozwalaja
    > modyfikowac system w czasie trwania gwarancji bez jej utraty.

    Przykładowo w Sony Xperia można tak, że łatwo przywrócić stan
    telefonu sprzed odblokowania bootloader'a. Widać Sony
    zabezpieczył jakoś połowicznie, chcę wierzyć że celowo: pozwala
    ingerować tym użytkownikom którzy "wiedzą co robią"
    :)

    > Przy
    > okazji gdzies wyczytalem, ze nawet w przypadku wynalazkow typu Xiaomi
    > trzeba od nich uzyskac zgode na modyfikacje systemu, zeby zachowac
    > gwarancje.

    A to ładnie, podstawa konstruktywna, i co te zgody przyznają z
    automatu?

    > OnePlus chyba nie robi na tym polu problemow.

    Popieram, przydałby się jakiś ranking modeli pod względem ROOTa
    (powszechnie dostępny żeby każdy zainteresowany o nim
    wiedział)
    Przykładowo, portale typu mGSM.pl, gsmarena.com itd powinny
    dołączyć o tym informacje przy każdym specyfikowanym przez siebie
    telefonie, żeby przy porównaniu modeli telefonów jasno można
    widzieć :)

    --
    How...

    ----Android NewsGroup Reader----