  • Data: 2017-01-12 00:05:02
    Temat: Re: który telefon?
    Od: atm <...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 11.01.2017 23:51, Yerine Ictimai wrote:

    > Aha, ale czym właściwie jest Android Pay, jest przydatny w
    > polskich warunkach i dlaczego, i czy ewentualne korzyści z niego
    > wynikające są więcej warte niż zalety biorące się ze
    > zROOT'owanego telefonu?

    Moj drogi, Internet zamkneli?
    https://www.youtube.com/watch?v=bUZF6_V5vvQ

    Poki co rewelacja to to nie jest ale wyglada obiecujaco.
    Chodzi mi o to, ze root zaczyna komplikowac zycie w zakresie codziennych
    czynnosci zwiazanych z np wspomnainymi platnosciami.
    Nie pamietam tez czy uposledza pobieranie aktualizacji bezpieczenstwa w
    Samsungu. Nie wspominajac juz o KNOX i gwarancji. Twoj model wyposazony
    jest w KNOXa, bo nie wiem czy kazdy ichni smartfon to ma?