  • Data: 2017-01-08 10:30:35
    Temat: Re: który telefon?
    Od: atm <...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ale każda umowa przecież musi być zgodna z obowiązującym prawem,
    > np swojej nerki legalnie w EU sprzedać nie możesz,
    > supermarkety kiedyś wywieszały swoje regulaminy że nie wolno
    > wchodzić z plecakiem (a okazało się to bezprawne)
    > itp.
    > A w sprawie gwarancji wypowiadają się dyrektywy Komisji Europejskiej,
    > Samsung może krzyczeć jak to Knox pozbawi go obowiązków związanych
    > ze swoją działalnością sprzedażową, ale są to puste słowa wobec
    > każdego sądu.
    >

    > ----Android NewsGroup Reader----
    > http://usenet.sinaapp.com/

    Dlatego zachecam Cie do wyegzekwowania tego w sądzie.
    Przetrzesz szlak w tej kwestii.
    Jak wspomnialem ja nie mam na takie sprawy ochoty i czasu, wole
    zaglosowac portfelem. Zreszta jesli root jest dla Ciebie istotny mozesz
    tez wrzucic tutaj liste producentow telefonow, ktorzy pozwalaja
    modyfikowac system w czasie trwania gwarancji bez jej utraty. Przy
    okazji gdzies wyczytalem, ze nawet w przypadku wynalazkow typu Xiaomi
    trzeba od nich uzyskac zgode na modyfikacje systemu, zeby zachowac
    gwarancje. OnePlus chyba nie robi na tym polu problemow.