eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmktóry telefon?Re: który telefon?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
    0.net!eternal-september.org!feeder.eternal-september.org!news.eternal-september
    .org!.POSTED!not-for-mail
    From: Yerine Ictimai <i...@y...ru>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: który telefon?
    Date: Sun, 8 Jan 2017 00:57:28 +0100 (CET)
    Organization: news.eternal-september.org
    Lines: 35
    Message-ID: <o4rv6d$a1i$1@dont-email.me>
    References: <o4m6ei$f4i$1@node2.news.atman.pl> <o4m8ul$ssp$1@dont-email.me>
    <o4ma06$12m$1@dont-email.me> <o4mbjk$78f$1@dont-email.me>
    <o4mcgi$bf7$1@dont-email.me> <o4qji7$s9i$1@node1.news.atman.pl>
    <o4qqe9$260$1@dont-email.me> <o4qttm$c1d$1@dont-email.me>
    <58710947$0$644$65785112@news.neostrada.pl> <o4r26c$tnj$1@dont-email.me>
    <58710cfa$0$5162$65785112@news.neostrada.pl>
    <a...@g...com>
    <o4rlkh$6hm$1@dont-email.me> <o4ro83$f7h$1@dont-email.me>
    <5871682f$0$15202$65785112@news.neostrada.pl>
    <o4rphn$ir5$1@dont-email.me> <58716b26$0$5153$65785112@news.neostrada.pl>
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Injection-Date: Sat, 7 Jan 2017 23:55:57 -0000 (UTC)
    Injection-Info: mx02.eternal-september.org;
    posting-host="00bfb5d92e8dc319bb7897a1d4ad1653";
    logging-data="10290";
    mail-complaints-to="a...@e...org";
    posting-account="U2FsdGVkX199nkYfCodPy2F3WfITj7sPGrSsx9dkau8="
    X-Newsreader: PiaoHong.Usenet.Client.Free:1.65
    Cancel-Lock: sha1:ErUAh6NTkELfYo7eC7m0mNl90xU=
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:1079820
    [ ukryj nagłówki ]

    atm <...@v...pl> Wrote in message:
    > On 07.01.2017 23:21, Yerine Ictimai wrote:
    >> atm <...@v...pl> Wrote in message:
    >>> ani ochoty walczyć dalej. Poza tym akurat gwarancja chyba jest
    >>> świadczeniem dobrowolnym
    >>
    >> Jednak raczej: gwarancja jest częścią umowy zawieranej z klientem
    >> w chwili zakupu,
    >> a umowa jest owszem dobrowolna, zarówno dla klienta jak i oferenta,
    >> ale tylko PRZED jej zawarciem,
    >> ponieważ już PO zawarciu UMOWY jako takiej
    >> jej realizacja jest niestety obowiązkowa!
    >>
    >
    > Czyli wszystko się zgadza: to co jest zawarte w gwarancji jest
    > świadczeniem zdefiniowanym przez producenta telefonu, dobrowolnym
    > zobowiązaniem się. Ja się świadomie na to zgodziłem; zresztą te same
    > uwagi odnośnie utraty gwarancji w przypadku modyfikacji oprogramowania
    > widziałem również u innych producentów. To co odróżnia obecne telefonu
    > Samsunga od wiekszości konkurencji do nieodwracalność modyfikacji.
    >

    Ale każda umowa przecież musi być zgodna z obowiązującym prawem,
    np swojej nerki legalnie w EU sprzedać nie możesz,
    supermarkety kiedyś wywieszały swoje regulaminy że nie wolno
    wchodzić z plecakiem (a okazało się to bezprawne)
    itp.
    A w sprawie gwarancji wypowiadają się dyrektywy Komisji Europejskiej,
    Samsung może krzyczeć jak to Knox pozbawi go obowiązków związanych
    ze swoją działalnością sprzedażową, ale są to puste słowa wobec
    każdego sądu.


    ----Android NewsGroup Reader----
    http://usenet.sinaapp.com/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: