  • 11. Data: 2010-01-26 10:11:41
    Temat: Re: który smartfon? CIENKI!
    Od: Alojzy Zakalec <a...@g...com>

    On Jan 26, 9:53 am, Adramelech <a...@t...nie.ma> wrote:

    > Pierwsza Omnia?

    i900 ?

  • 12. Data: 2010-01-26 11:26:44
    Od: ToMasz <t...@g...pl>

    Alojzy Zakalec pisze:

    > Z dotychczasowych postów wszystkich tu grupowiczów - ZA KTÓRE BARDZO
    > DZIĘKUJĘ - to widzę, że Twoja propozycja wcale nie jest głupia...
    > Tylko akurat ten model Samsunga jest zbyt wielki...
    weź go do ręki.
    > Ja nie potrzebuję
    > tak rozbudowanej klawiatury. A widziałem w EuroAGD jakiś inny model
    > Samsunga na WM6, też taki cienki lecz z normalną klawiaturą T9.
    też weź do ręki.
    > Może
    > wiesz jaki to model? Z tego co pamiętam to odrzuciłem go bo z opisu
    > wynikało, że ma ze 2-3x słabszą baterię niż Nokia E52... :(
    im wiekszy ekran tym gorzej "trzyma" bateria. W i780 jest optymalnie.
    Ekran 320x320 to całkiem sporo, 2.5cala to zdecydowanie mało, ale dzieki
    temu mozna go ładować co 5dni jak sie nic nie robi.
    ToMasz
    PS ja chciałem kupić asusa p750, albo hp910/914 właśnie przez klawiature
    numeryczną. i780 kupiłem bo był wyraźnie tańszy, i teraz nie zamienie
    na inny.

  • 13. Data: 2010-01-26 12:33:50
    Od: Adramelech <a...@t...nie.ma>

    ToMasz <t...@g...pl> Odpowiedz na news:hjmhur$jdv$1@news.interia.pl:

    > im wiekszy ekran tym gorzej "trzyma" bateria. W i780 jest optymalnie.
    > Ekran 320x320 to całkiem sporo, 2.5cala to zdecydowanie mało, ale dzieki
    > temu mozna go ładować co 5dni jak sie nic nie robi.

    Mój fon ma 3.7", bateria jak mało robie tez trzyma 5 dni...
    A starszy z 3.2" padał po pół dnia...

    Pozdrawiam!
    --
    Piotr Sobolewski

  • 14. Data: 2010-01-26 18:37:07
    Od: Janeo <j...@g...com>

    On 26 Sty, 10:28, Alojzy Zakalec <a...@g...com> wrote:
    > Z tego co widzę to 6730 ma ten sam procesor co E52 (ARM 11 600MHz),
    > ten sam Symbian 9.3, a za to jest droższa i grubsza od E52 (choć jest
    > mniejsza w innych wymiarach), więc?
    Więc bierz E52. W dodatku powala baterią.
    A co do wgrywania innych aplikacji niż "jedyne słuszne", musisz
    zapoznać się na odpowiednich nokiowych forach jak to zrobić. Zdaje sie
    nazywają to 'złamaniem Symbiana' czy coś...
    Pozdr. - J

  • 15. Data: 2010-01-26 18:45:49
    Od: Janeo <j...@g...com>

    ... aaa, zapomniałem że do tej Nokii dostaniesz oferowaną od kilku dni
    darmową, zdaje się całkiem dobrą nawigację od Nokii - OVI Maps.

  • 16. Data: 2010-01-26 18:58:48
    Od: "Akarm" <a...@w...pl>

    Janeo napisał
    > Więc bierz E52. W dodatku powala baterią.

    A nie przeszkadza brak zasięgu?

    --
    Akarm
    http://www.bykom-stop.avx.pl

  • 17. Data: 2010-01-27 07:35:34
    Od: Janeo <j...@g...com>

    On 26 Sty, 19:58, "Akarm" <a...@w...pl> wrote:
    > A nie przeszkadza brak zasięgu?
    Zasięgu czego albo jakiego?

  • 18. Data: 2010-01-27 18:33:43
    Od: "Akarm" <a...@w...pl>

    Janeo napisał
    > Zasięgu czego albo jakiego?

    Ludzie się skarżyli, że w miejscach, gdzie inne telefony pokazują słabszy
    zasięg sieci, E52 nie wykazuje go w ogóle.

    --
    Akarm
    http://www.bykom-stop.avx.pl

  • 19. Data: 2010-01-29 07:27:57
    Od: Janeo <j...@g...com>

    On 27 Sty, 19:33, "Akarm" <a...@w...pl> wrote:
    > Janeo napisał

    > Ludzie się skarżyli, że w miejscach, gdzie inne telefony pokazują słabszy
    > zasięg sieci, E52 nie wykazuje go w ogóle.
    ??????????????????? - serwis!

  • 20. Data: 2010-01-29 18:38:49
    Od: "Akarm" <a...@w...pl>

    Janeo napisał
    > ??????????????????? - serwis!

    Dobre! :)
    Ja już ponad rok łudzę się, że mój SE W910i wreszcie będzie mógł służyć do
    rozmów. Kilka dni testów i telefon idzie do serwisu. Wraca, sprawdzam, kilka
    dni poleży i idzie znów do serwisu. I tak sie dzieje wiele razy, aparat
    prawie nie uzywany a wygląda jakby służył wiele lat. A to wyswietlacz
    dodatkowo porysowali, a to jakimś ostrym narzędziem zajechali obudowę, a to
    rozwalili mocowanie pokrywy baterii, a to nasypali paprochów pod szybke
    wyświetlacza...
    A jak biorę aparat do ręki to nadal wyświetla mi komunikat "Tylko alarmowe".
    I co? Serwis po każdej naprawie pisze, że parametry zgodne ze specyfikacją
    producenta. Dlatego już nigdy więcej SE i nigdy żadnego telefonu, o którym
    słyszę opinie, że ma problemy z zasięgiem. Jak producent spieprzy, to serwis
    cudu nie dokona.

    --
    Akarm
    http://www.bykom-stop.avx.pl