  • Data: 2013-08-25 12:35:24
    Temat: Re: który dysk USB
    Od: "xcpy" <x...@x...xcpy> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie kupuj gotowców, bo raz zdarzyło mi się kupić dysk Toshiba a w
    > środku...Samsung. Tak, sam nie wierzyłem ale to fakt.

    Hehe :).
    W moim Transcendzie USB 3.0 tez byl Samsung,
    ale bardzo topowy, udany model -
    - jakbym chcial kupic go jako "goly" dysk,
    to musialbym wylozyc sporo wiecej kasy - ot, taka ciekawostka :).

    A propos przejsciowek SATA / USB do dyskow 2.5",
    to bardzo podoba mi sie ta, ale chyba jest nie dodostania:
    http://www.crucial.com/store/partspecs.aspx?IMODULE=
    CTLAPINSTALLAC
    tu lepsze zdjecie:
    http://cenowarka.pl/eu/crucial-easy-laptop-install-k