  • 171. Data: 2009-02-05 20:02:30
    Temat: Re: ktore z "bezlustrzankowych" rozwiazan?
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    Rzecze dominik:

    > Jaka znów zdrada? :) Ty chyba nie doczytałeś, że to nie różnica
    > olek-cokolwiek, a canon-nikon.

    To raczej ty nie skumałeś o co chodziło w tym poście...

  • 172. Data: 2009-02-05 20:24:43
    Od: m...@a...net.pl

    >Kiedyś przy piwie :) Hyhy :)
    >Dalej jesteś na wygnaniu czy wróciłeś do bazy?

    Dalej na wygnaniu, ale planuje przyjechac, dzieci
    dziadkom pokazac, bo na razie widzeli na zdjeciu tylko.

    Jak najbardziej przy piwie pogadamy.
    :-)

    Ale ale, moze Ty sie wybierasz w moje strony?
    Jak bys byl sie wybieral to zawiadom, zapraszam w gosci.
    Ostatnio nauczylem sie piec baranine, paluszki lizac,
    z czosnkiem i czerwonym winem, a i chleb w tej dziczy
    jak chce miec dobry to sam pieke. Przyjedz.
    :-)

    Michal Kukula

  • 173. Data: 2009-02-05 20:51:29
    Od: dominik <n...@d...kei.pl>

    m...@a...net.pl pisze:
    > Dalej na wygnaniu, ale planuje przyjechac, dzieci
    > dziadkom pokazac, bo na razie widzeli na zdjeciu tylko.
    > Jak najbardziej przy piwie pogadamy.
    > :-)

    :)

    > Ale ale, moze Ty sie wybierasz w moje strony?

    Jest taki kryzys i takie ceny teraz że dość ciężko, teraz się więc nie
    wybiorę, ale Jest dobry czas na wybieranie się w drugą stronę :)

> [...]
    > z czosnkiem i czerwonym winem, a i chleb w tej dziczy
    > jak chce miec dobry to sam pieke. Przyjedz.

    Brzmi naprawdę fajnie, chociaż paliwo poszło w dół to jednak przy
    aktualnym kursie ciężko to widzę :) Ale nic, ostatnio wiele u mnie nie
    wiadomo :)

    --
    jgs .--.
    dominik gg:919564 (\_/)/ _ \

  • 174. Data: 2009-02-05 21:04:54
    Od: Endless Lameness <m...@n...pl>

    W artykule <gmesr7$die$1@inews.gazeta.pl> dominik napisał(a):

    > Weź sobie linijkę i pobaw się w fotografowanie jej z kąta i oceniaj
    > zdjęcia, a nie to jak Twój aparat daje wygodę w ustalaniu ostrości, bo
    > to zupełnie inny temat.

    On już linijki fotografował, a efekty tutaj prezentował. Nie mógł trafić
    nawet w linijkę, więc chyba za dużo oczekujesz ;-)

    --
    pozdrawiam, Konrad Stachańczyk
    mailto(ROT13): z...@i...prgv.cy

  • 175. Data: 2009-02-05 21:26:13
    Od: usenet user <usenet_user_usun@usun_op.pl>

    Jakub Jewuła pisze:

    > To jest jakis quiz?

    dawno mialem napisac... no lubie Goscia, no...

    u.u.

  • 176. Data: 2009-02-05 21:35:19
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    Rzecze usenet user:

    > dawno mialem napisac... no lubie Goscia, no...

    Jestem polskim KR.

  • 177. Data: 2009-02-05 22:40:39
    Od: usenet user <usenet_user_usun@usun_op.pl>

    Mateusz Ludwin pisze:
    > Rzecze usenet user:

    > Jestem polskim KR.

    nie wiem kto to KR ale mialem na mysli Jakuba...

    u.u.

  • 178. Data: 2009-02-05 22:54:29
    Od: dominik <n...@d...kei.pl>

    usenet user pisze:
    > nie wiem kto to KR ale mialem na mysli Jakuba...

    Właśnie chyba trafiłeś, w jakieś ukryte pragnienie kogoś :)
    On tak bardzo chciał, żeby ktoś go LUBIŁ :)

    --
    jgs .--.
    dominik gg:919564 (\_/)/ _ \

  • 179. Data: 2009-02-05 23:11:25
    Od: "Szymon Machel" <s...@O...pl>

    Użytkownik ""Paweł W."" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > A wy panowie skończcie tę dyskusję jak mężczyźni i spotkajcie się "na
    > mieście" ;)

    Jestem za!
    A potem wszyscy pójdziemy na piwo :-)

    Szymon

  • 180. Data: 2009-02-05 23:15:13
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    Rzecze dominik:

    > Właśnie chyba trafiłeś, w jakieś ukryte pragnienie kogoś :)
    > On tak bardzo chciał, żeby ktoś go LUBIŁ :)

    Przecież KR wszyscy nienawidzą... mylę się?