  • Data: 2009-02-05 17:10:56
    Temat: Re: ktore z "bezlustrzankowych" rozwiazan?
    Od: dominik <n...@d...kei.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mateusz Ludwin pisze:
    > Bo ty mówisz o 1.4.
    > Ja sobie mogę podpiać Zuiko 50/1.2 i też będę miał jaśnej niż 1.4

    Możesz podpiąć pewnie nawet canonowskie 50/1 czy co tam mieli
    najjaśniejszego, ale co z tego? :)

    > Bo po prostu nie potrafisz wskazać miejsca gdzie wynik z kalkulatorka
    > miałby jakikolwiek wpływ na zdjęcie.

    Oczekujesz ode mnie czegoś co sprowadzi dyskusję na manowce. Tak jak Ci
    pisałem - różnica to mniej więcej działka. Jak nie rozumiesz dlaczego
    ludzie jednak kupują obiektywy o działkę jaśniejsze a o wiele droższe to
    trudno :)

    > No to pokaż takie zdjęcia. Proszę o to od miesięcy.

    Może jeszcze swoje i zaczniesz oceniać moje argumenty po tym zdjęciu? :)
    Fajny jesteś :D

    > Kupujesz jasne zoomy nie dla możliwości robienia zdjęć w trudnych
    > warunkach tylko w celu stosowania możliwie minimalnej GO? Czy brałes już
    > dziś leki?

    No jakoś moje zoomy mają naprawdę spore użycie na f/2.8, a jak bym miał
    i f/2 to bym używał :)
    I wierz mi - większość w słoneczny dzień gdzie nie ma znaczenia czy
    1/1000 czy 1/200 :)

    --
    jgs .--.
    dominik gg:919564 (\_/)/ _ \